Властивості  та хіти Істот


За замовчуванням, базова атака всіх юнітів- 1 хіт.

Ерафія - Замок


 

Базовий

Дія ПЗ

Хіти

Модернізований

Дія ПЗ

Хіти

 

Пікінер

Імунітет до Кавалерійського бонусу

1

Алебардист

Імунітет до Кавалерійського бонусу

1

 

Стрілець

 

1

Арбалетник

  +1 хіт атаки 

1

 

Грифон

Ігнорує фортифікації.
+1 хіт атаки при захисті укріплення.

2

Королівський Грифон

Ігнорує фортифікації.
Резистентність до “Сплутування”.
+1 хіт атаки при захисті укріплення.

3

 

Мечник

 

2

Хрестоносець

+1 хіт атаки 

2

 

Монах

 

2

Зілот

+1 хіт на постріл при захисті укріплення

2

 

Кавалерист

+1 хіт атаки за Перший удар з розгону


3

Чемпіон

+2 хіти атаки за Перший удар з розгону

4

 

Ангел

Ігнорує фортифікації.
Оживляє союзників - 1 раз за бій оживляє 1 союзного персонажа, не використовуючи віртуалів. Має крикнути: “Сила світла”.

+1 хіт атаки по Дияволам і Архідияволам.

Умова - Крила.

3

Архангел

Ігнорує фортифікації.
Оживляє союзників - 2 раз за бій оживляє 1 союзного персонажа, не використовуючи віртуалів. Має крикнути: “Сила світла”.

+2 хіт атаки по Дияволам і Архідияволам.

Умова - Гіпоторакс або Лоріка мускулата та Крила.


5

 


АвЛі - Оплот

 

Базовий

Дія ПЗ

Хіти

Модернізований

Дія ПЗ

Хіти

 

Кентавр

Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Кентавра

2

Капітан кентаврів

Умова - бути Великою Істотою, схожою на Кентавра

3

 

Гном

 Умова - борода

2


Бойовий гном


Ігнорує перше влучання стрілою

Умова - борода

2

 

Лісовий ельф

 

1

Вищий ельф

+1 хіт на стрілу  при захисті укріплення

2

 

Пегас

Ігнорує фортифікації.
Умова - має бути Великою Істотою,схожою на Пегаса.

2

Срібний пегас

Ігнорує фортифікації.
Збільшують вартість заклять для ворожих чаклунів на 1 ману.
Умова - має бути Великою Істотою,схожою на Пегаса.

2

 

Дендроїд-
страж

1 раз за бій може використовувати "Сплутування”, супротивник, рахуючи,  до трьох, завмирає на місці.Має крикнути: “Коріння”.
Не бігають. 

3

Дендроїд- солдат

3 рази за бій може використовувати "Сплутування”, супротивник, рахуючи,  до трьох, завмирає на місці.Має крикнути: “Коріння”.
Не бігають.

4

 

Єдиноріг

Перший удар з розгону +1 хіт атаки


3

Бойовий Єдиноріг

Першим ударом накладає закляття «Осліплення». Має кринути: “Осліп”.

Перший удар з розгону +1 хіт атаки.

4

 

Зелений дракон

Ігнорує фортифікації.

Імунітет до всіх заклять 1-3 рівнів, включаючи і позитивні закляття.


4

Золотий дракон

Ігнорує фортифікації.

Імунітет до всіх заклять 1-4 рівнів, включаючи і позитивні закляття.

5

 

Бракада - Башта

 

Базовий

Дія ПЗ

Хіти

Модернізований

Дія ПЗ

Хіти

 

Гремлін

Не може стріляти

1

Майстер-гремлін

Може стріляти 

2

 

Кам'яна
горгулья

Ігнорує фортифікації.

Імунітет  до заклять "Оживлення", “Осліплення” і “Сплутування” діє.

1

Обсидіанова горгулья

Ігнорує фортифікації

Імунітет  до заклять "Оживлення", “Осліплення” і “Сплутування” діє.

2

 

Кам'яний
голем

Імунітет  до заклять "Оживлення", “Осліплення” і” “Сплутування” діє.
Не бігають.

2

Залізний голем

Імунітет  до заклять "Оживлення", “Осліплення” і” “Сплутування” діє.
Імунні до першого стрілкового закляття
Не бігають.

3

 

Маг

Умова - книга магії

2

Архімаг

Знижує вартість всіх заклять для Героя на 1 ману.

Умова - книга магії.

3

 

Джин

Ігнорує фортифікації.

+1 хіт атаки по Іфритам і Султанам Іфритам.


2

Майстер Джин

Ігнорує фортифікації.
Один раз за бій застосовує закляття «Кам'яна шкіра» на союзника без витрачання мани. Має крикнути: “Кам'яна шкіра”.

+2 хіти атаки по Іфритам і Султанам Іфритам. 

3

 

Нага

+1 хіт захисту.
Умова -  повинна бути Великою Істотою схожою на Нагу.

3

Королева наг

+2 хіти захисту.
Ігнорує перший стрілковий напад.
Умова - повинна бути Великою Істотою схожою на Нагу.

 

Гігант

Ігнорує «Осліплення».

+1 хіт атаки по Чорним Драконам.


4

Титан

Ігнорує «Осліплення».

+2 хіти атаки по Чорним Драконам.

5

 

 

 

Еофол - Інферно

 

Базовий

Дія ПЗ

Хіти

Модернізований

Дія ПЗ

Хіти

 

Біс

 

1

Чорт

Один раз за бій генерують +1 ману герою. Має крикнути: “Бебебебе”.

1

 

Гог

 

1

Магог

1 раз за бій створює закляття “Куля вогню” без використання мани.  Має крикнути: “Куля вогню”.

2

 

Пекельна
гонча

Умова - повинна бути Великою істотою схожою на Пекельну гончу.


2

Цербер

Ігнорує перший удар ближнього бою.

Умова - повинен бути Великою істотою схожою на Цербера.


4

 

Демон

Не бігає

2

Рогатий демон

Не бігає

3

 

Демон безодні

 

3

Володар
безодні

Один раз за бій піднімає персонажа у вигляді Демона. Має крикнути: “Демон”.


4

 

Іфрит

Ігнорує фортифікації.
Ігнорує всі заклять магії Вогню, і закляття “Чарівна стріла”.

 +1 хіт атаки по Джинам і Майстрам Джинам.


3

Султан-Іфрит

Ігнорує фортифікації.
Ігнорує всі заклять магії Вогню, і закляття “Чарівна стріла”.

 +2 хіти атаки по Джинам і Майстрам Джинам.

4

 

Диявол

Ігнорує фортифікації.

 +1 хіт по Ангелам і Архангелам.

Умова - Коса.

4

Архідиявол

Ігнорує фортифікації.

 +2  хіти по Ангелам і Архангелам.

Умова - Коса та Роги.

5

 

Дейджа- Некрополіс

Вся нежить має Імунітет до закляття "Оживлення", 

 

Базовий

Дія ПЗ

Хіти

Модернізований

Дія ПЗ

Хіти

 

Скелет

Має імунітет до стрілецької атаки, але не магії.
Не може стріляти.

1

Скелет-воїн

Має імунітет до  стрілецької атаки, але не магії.
Не може стріляти.

2

 

Живий мрець

Не бігає.

2

Зомбі

Не бігає.
Один раз за бій знімає 1 хіт супротивника або 1 вірт - має крикнути: “Чума”.

2

 

Привид

Ігнорує фортифікації.

2

Примара

Ігнорує фортифікації.
“Регенерація” 1 раз на бій повністю відновлює свої хіти - має крикнути “Бууууу”.

2

 

Вампір

Ігнорує фортифікації.

Один раз бій відновлює 1 хіт

Має крикнути- "Крові!"

3

Вампір-лорд

Ігнорує фортифікації..
Ігнорує перший удар ближнього бою.

 

Один раз бій відновлює всі хіти

Має крикнути- "Більше Крові!"

3

 

Ліч

1 раз за бій може підняти 2 союзних персонажів у вигляді Скелетів до кінця бою не використовуючи Віртуалів.

Має крикнути: “Сила ночі!”

3

Могутній ліч

2 раза за бій може підняти 2 союзних персонажів у вигляді Скелетів до кінця бою не використовуючи Віртуалів

Має крикнути: “Сила темряви!”

3

 

Чорний лицар


Ігнорує «Осліплення».

+1 хіт атаки за перший удар з розгону.

Умова - повинен бути Великою істотою схожим на Вершника на коні.

4

Зловісний
Лицар

Ігнорує «Осліплення».

+2 хіти атаки за перший удар з розгону.

Умова - повинен бути Великою істотою схожим на Вершника на коні.

4

 

Костяний дракон

Ігнорує фортифікації.

Умова - повинен бути Великою істотою схожим на Дракона.

4

Примарний дракон

Ігнорує фортифікації..
Ігнорує стрілецькі атаки.

Умова - повинен бути Великою істотою схожим на Дракона.

5

 

Нігон - Підземелля

 

Базовий

Дія ПЗ

Хіти

Модернізований

Дія ПЗ

Хіти

 

Троглодит

Ігнорує «Осліплення» і «Скам’яніння».
Не бігає.

1

Пекельний
троглодит

Ігнорує «Осліплення» і «Скам’яніння».
Не бігає.

1

 

Гарпія

Ігнорує “Сплутування”

2

Гарпія-відьма

Ігнорує “Сплутування”.
Ігнорує перший удар ближнього бою.

2

 

Бехольдер

 

Зле око

+1 хіт на постріл  при захисті укріплення

2

 

Медуза

1 раз за бій накладає закляття “Скам’яніння” - має крикнути: “Скам’яній”.
Умова - повинна бути Великою істотою, схожою на Медузу.

3

Королева медуза

3 рази за бій накладає закляття “Скам’яніння” - має крикнути: “Скам’яній”.
+1 хіт на постріл  при захисті укріплення.
Умова - повинна бути Великою істотою, схожою на Медузу.

3

 

Мінотавр

 

3

Король мінотаврів

+1 хіт на атаку ближнього бою

4

 

Мантикора

Ігнорує фортифікації.
Умова - повинна бути Великою істотою схожою на Мантикору.

4

Скорпікора

Ігнорує фортифікації.
Ігнорує першу атаку ближнього бою.
Умова - повинна бути Великою істотою схожою на Скорпікору

4

 

Червоний дракон

Ігнорує фортифікації.
Імунітет до всіх заклять 1-3 рівнів, включно зі позитивними закляттями.

Умова - повинен бути Великою істотою, схожою на Дракона.

4

Чорний дракон

Ігнорує фортифікації.
Несприйнятливість до будь-яких магічних впливів (включно з закляттями з позитивним ефектом).
+1 хіт по Титанах.
Умова - повинен бути Великою істотою, схожою на Дракона.

5

 

 

Крюлод -  Цитадель

 

Базовий

Дія ПО

Хіти

Модернізований

Дія ПО

Хіти

 

Гоблін

 

1

Хобгоблін

+1 хіт до метальної зброї

1

 

Вовчий вершник

Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Вовчого вершника

2

Розбійник
на волку

+1 хіт атаки за Перший удар з розгону.
Умова - але має бути Великою Істотою, схожою на Вовчого вершника.

2

 

Орк

 

2

Вождь орків

+2 хіти до метальних сокир

2

 

Огр

Не бігає.

2

Огр-чаклун

2 рази за бій може накладати закляття на вибір - “Жага крові”, має крикнути: “Ваааг” або “Клон” має крикнути “Клон”.
Не бігає.

3

 

Рух

Ігнорує фортифікації.
Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Рух.

3

Громова птиця

Ігнорує фортифікації.
1 раз за бій накладає закляття “Блискавку” - має крикнути “Кров і Гром”.
Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Рух.

4

 

Циклоп

Атакує фортифікації, аналог катапульти.
Не бігає.
Умова - має кидатися макетом Каменю.

3

Король циклопів

Атакує фортифікації, аналог катапульти.
Не бігає.
Умова - має кидатися макетом Каменю.

4

 

Чудовисько

При першому ударі ігнорує магічний захист супротивника.
Не бігає.

Умова - повинен бути Великою істотою, схожою на Чудовисько

4

Стародавнє чудовисько

При першому ударі ігнорує артефактний або магічний захист супротивника.
Не бігає.

Умова - повинен бути Великою істотою, схожою на Чудовисько

5

 

Таталія - Фортеця 

 

Базовий

Дія ПО

Хіти

Модернізований

Дія ПО

Хіти

 

Гнол

 

1

Гнол-
мародер

+1 хіт до здоров’я при захисті укріплення.

1

 

Ящер

Умова - стрілок

1

Ящер-воїн

+1 хіти до здоров’я при захисті укріплення.
Умова - стрілок.

2

 

Змій

Ігнорує фортифікації.

Умова - повинен мати крила.

2

Бабка

Ігнорує фортифікації.
Розсіювання магії – при першій атаці знімає всі позитивні ефекти заклять з 3 супротивників. Має крикнути: “Зоряний дощ”.

Умова - повинна мати крила.

2

 

Василіск

1 раз за бій накладає закляття "Скам'яніння", має крикнути: “Скам'яній”.
Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Василіска.

3

Великий василіск

3 рази за бій накладає закляття "Скам'яніння", має крикнути: “Скам'яній”.
Умова -  має бути Великою Істотою, схожою на Василіска.

3

 

Горгона

Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Горгону.
Не бігає.

3

Могутня горгона

2 рази за бій використовує «Смертельный погляд», забираючи одного віртуала супротивника. У разі відсутності віртуалів - вбиває одного персонажа. Має крикнути: “Бачу-не-бачу”.
Умова -  має бути Великою Істотою, схожою на Горгону.
Не бігає. 

4

 

Віверна

Ігнорує фортифікації.
Умова -  має бути Великою Істотою, схожою на Віверну

4

Віверна-
монарх

Ігнорує фортифікації.
2 рази за бій використовує «Отруєння»,  знімаючи 1 хіт з супротивника, котрого атакує. Має крикнути: “Отруєний”.
Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Віверну.

4

 

Гідра

1 раз за бій викрикує: "Кругова!", знімаючи з усіх атакуючих 1 хіт.
Умова -  має бути Великою Істотою, схожою на Гідру.
Не телепортується під час бою.
Не бігає.

4

Гідра Хаосу

3 рази за бій викрикує: "Кругова-кругова!",  знімаючи з усіх атакуючих 1 хіт.
Умова -  має бути Великою Істотою, схожою на Гідру.
Не телепортується під час бою.
Не бігає.

5

 

Тортілья  - Причал

 

Базовий

Дія ПЗ

Хіти

Модернізований

Дія ПЗ

Хіт

 

Німфа

Ігнорує негативні закляття магії Води.

1

Океаніда

Ігнорує негативні закляття магії Води.
1 раз за бій накладає закляття «Розвіювання».

Має крикнути: “Зоряний дощ!”

1

 

Матрос

 

Головоріз

Коли вмирає, з супротивника знімається 1 хіт.

Умова- велика сережка в усі

1

 

Пірат

 

1

Корсар

+1 хіт на постріл при обороні укріплення.

1

 

Дух океана

Ігнорує фортифікації.
Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Дух океана.

2

Ассіда

Ігнорує фортифікації
Коли вмирає, з супротивника знімається 1 хіт та 1 вірт.
Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Ассіду.

3

 

Жриця моря

 

2

Чаклунка

Один раз за бій може використати «Благословіння» без витрати мани.

Має крикнути: “Благословіння!”

3

 

Нікс

Імунітет до Кавалерійського бонусу.
Умова - Зброя спис.

3

Нікс-воїн

Імунітет до Кавалерійського бонусу.
Ігнорує першу рукопашну атаку.
Умова -  Зброя щит-спис.

4

 

Морський змій

1 раз за бій знімає у супротивника 2 хіта.
Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Морського Змія.

4

Аспід

Ігнорує негативні закляття Магії Води.
Перший удар у відповідь знімає 3 хіти з супротивника.
Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Морського Змія.

5

 

Нейтральні.

Найняти нейтральних персонажів до складу армії може Герой з другим рівнем діпломатії або Герой у котрого в загоні вже є персонаж з потрібним рівнем.

 

Базовий

Дія ПЗ

Хіт

Базовий

Дія ПЗ


 

Селянин

У разі, якщо селян більше за одного - з’являється властивість “Героїчна смерть”. Коли останній селянин помирає - у супротивника втрачається 1 хіт. В разі коли селян більше одного.

Має крикнути: “Мінус 1!”

1

Гобіт (Хафлінг)

Ігнорує перше влучання стрілецькою зброєю.

1

 

Розбійник

Один раз на цикл може дізнатись кількість віртуалів у персонажа, Героя (відновлюваний сертифікат у майстрів).

Умова - плащ та парні мечі ножі. Головне- два види зброї.

1

Хряк

Перший удар з розгону +1 хіт атаки. 

Умова - має бути маска Кабана, моргенштерн або дрючок.

1

 

Кочівник

Перший удар з розгону +1 хіт атаки.

Умова - велика істота, схожа вершника на коні.

2

Мумія

Імунітет до закляття “Оживлення” й “Осліплення”.
+2 хіти атаки ближнього бою.

2

 

Троль

Регенерація - 1 раз на бій повністю відновлює свої хіти. 

Має крикнути: “Регенерація!”

Умова- велика істота з Дрючком

3

Дикий коваль

Ігнорує щити - удар по щиту знімає 1 хіт у супротивника.
Може штурмувати фортификації у складі армії, 1  удар знімає 1 хіт.
Умова - Фартух й Молот обов’язково.

3

 

Алмазний голем

Імунітет до закляття “Оживлення” й “Осліплення”. “Сплутування” працює.
Не може бігати.

3

Чаклун

2 рази за бій накладають “Магічну стрілу” без витрат мани.
Умова  - Зоряний плащ.

3

 

Баньші

Імунітет до закляття “Оживлення”. Поки лунає крик Баньші персонаж не може бути атакований. Якщо не покинути зону крику у 3 метри за 3 секунди - супротивник втрачає один раз 1 хіт.

3

Фея

Ігнорує фортифікації.
Перша атака без відповіді - супротивник не може завдати рукопашного удару у відповідь після атаки цих юнітів, доки фея не нанесе другий удар.

3

 

Елементаль

Імунітет до закляття “Оживлення”.
В залежності від виду має імунітет до певного виду магії.
Умова - Балахон відповідного до Школи Магії  кольору.
Не приєднується до Героів чи Армії.

4

Фенікс

Ігнорує фортифікації.
Імунітет до заклять Магії Вогню та заклятть “Чарівна стріла”.
Відроджується 1 раз за бій. 

Має крикнути: “Відроджуюсь!”

Умова - має бути схожим на птаха Фенікса.

5

 

Рахунок до трьох: Один - і - два - і - три - і.

Ігнорує фортифікації: Тільки при бойовій взаємодії у складі загону Героя чи Армії

+1 хіт по: при бойовій взаємодії  = +1 хіт до шкоди, завдаваємої зброєю. 

Кавалерійський бонус: Ефект першого удару





Коментарі

Увійдіть на сайт щоб мати можливість коментувати та бачити коментарі інших учасників.

Реєстрація та авторизація на нашому сайті доступна тільки через соціальні мережі (а чи потрібно щось ще?). При реєстрації сайт бере ім'я та аватарку з соціальної мережі.