| Базовий | Дія ПЗ | Хіти | Модернізований | Дія ПЗ | Хіти |
| Пікінер | Імунітет до Кавалерійського бонусу | 1 | Алебардист | Імунітет до Кавалерійського бонусу | 1 |
| Стрілець |
| 1 | Арбалетник | +1 хіт атаки | 1 |
| Грифон | Ігнорує фортифікації. | 2 | Королівський Грифон | Ігнорує фортифікації. | 3 |
| Мечник |
| 2 | Хрестоносець | +1 хіт атаки | 2 |
| Монах |
| 2 | Зілот | +1 хіт на постріл при захисті укріплення | 2 |
| Кавалерист | +1 хіт атаки за Перший удар з розгону | 3 | Чемпіон | +2 хіти атаки за Перший удар з розгону | 4 |
| Ангел | Ігнорує фортифікації. Умова - Крила. | 3 | Архангел | Ігнорує фортифікації. +2 хіт атаки по Дияволам і Архідияволам. | 5 |
| Базовий | Дія ПЗ | Хіти | Модернізований | Дія ПЗ | Хіти |
| Кентавр | Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Кентавра | 2 | Капітан кентаврів | Умова - бути Великою Істотою, схожою на Кентавра | 3 |
| Гном | Умова - борода | 2 | | Ігнорує перше влучання стрілою Умова - борода | 2 |
| Лісовий ельф |
| 1 | Вищий ельф | +1 хіт на стрілу при захисті укріплення | 2 |
| Пегас | Ігнорує фортифікації. | 2 | Срібний пегас | Ігнорує фортифікації. | 2 |
| Дендроїд- | 1 раз за бій може використовувати "Сплутування”, супротивник, рахуючи, до трьох, завмирає на місці.Має крикнути: “Коріння”. | 3 | Дендроїд- солдат | 3 рази за бій може використовувати "Сплутування”, супротивник, рахуючи, до трьох, завмирає на місці.Має крикнути: “Коріння”. | 4 |
| Єдиноріг | Перший удар з розгону +1 хіт атаки | 3 | Бойовий Єдиноріг | Першим ударом накладає закляття «Осліплення». Має кринути: “Осліп”. Перший удар з розгону +1 хіт атаки. | 4 |
| Зелений дракон | Ігнорує фортифікації. Імунітет до всіх заклять 1-3 рівнів, включаючи і позитивні закляття. | 4 | Золотий дракон | Ігнорує фортифікації. Імунітет до всіх заклять 1-4 рівнів, включаючи і позитивні закляття. | 5 |
| Базовий | Дія ПЗ | Хіти | Модернізований | Дія ПЗ | Хіти |
| Гремлін | Не може стріляти | 1 | Майстер-гремлін | Може стріляти | 2 |
| Кам'яна | Ігнорує фортифікації. Імунітет до заклять "Оживлення", “Осліплення” і “Сплутування” діє. | 1 | Обсидіанова горгулья | Ігнорує фортифікації Імунітет до заклять "Оживлення", “Осліплення” і “Сплутування” діє. | 2 |
| Кам'яний | Імунітет до заклять "Оживлення", “Осліплення” і” “Сплутування” діє. | 2 | Залізний голем | Імунітет до заклять "Оживлення", “Осліплення” і” “Сплутування” діє. | 3 |
| Маг | Умова - книга магії | 2 | Архімаг | Знижує вартість всіх заклять для Героя на 1 ману. Умова - книга магії. | 3 |
| Джин | Ігнорує фортифікації. +1 хіт атаки по Іфритам і Султанам Іфритам. | 2 | Майстер Джин | Ігнорує фортифікації. +2 хіти атаки по Іфритам і Султанам Іфритам. | 3 |
| Нага | +1 хіт захисту. | 3 | Королева наг | +2 хіти захисту. | 4 |
| Гігант | Ігнорує «Осліплення». +1 хіт атаки по Чорним Драконам. | 4 | Титан | Ігнорує «Осліплення». +2 хіти атаки по Чорним Драконам. | 5 |
| Базовий | Дія ПЗ | Хіти | Модернізований | Дія ПЗ | Хіти |
| Біс |
| 1 | Чорт | Один раз за бій генерують +1 ману герою. Має крикнути: “Бебебебе”. | 1 |
| Гог |
| 1 | Магог | 1 раз за бій створює закляття “Куля вогню” без використання мани. Має крикнути: “Куля вогню”. | 2 |
| Пекельна | Умова - повинна бути Великою істотою схожою на Пекельну гончу. | 2 | Цербер | Ігнорує перший удар ближнього бою. Умова - повинен бути Великою істотою схожою на Цербера. | 4 |
| Демон | Не бігає | 2 | Рогатий демон | Не бігає | 3 |
| Демон безодні |
| 3 | Володар | Один раз за бій піднімає персонажа у вигляді Демона. Має крикнути: “Демон”. | 4 |
| Іфрит | Ігнорує фортифікації. +1 хіт атаки по Джинам і Майстрам Джинам. | 3 | Султан-Іфрит | Ігнорує фортифікації. +2 хіти атаки по Джинам і Майстрам Джинам. | 4 |
| Диявол | Ігнорує фортифікації. +1 хіт по Ангелам і Архангелам. Умова - Коса. | 4 | Архідиявол | Ігнорує фортифікації. +2 хіти по Ангелам і Архангелам. Умова - Коса та Роги. | 5 |
Вся нежить має Імунітет до закляття "Оживлення",
| Базовий | Дія ПЗ | Хіти | Модернізований | Дія ПЗ | Хіти |
| Скелет | Має імунітет до стрілецької атаки, але не магії. | 1 | Скелет-воїн | Має імунітет до стрілецької атаки, але не магії. | 2 |
| Живий мрець | Не бігає. | 2 | Зомбі | Не бігає. | 2 |
| Привид | Ігнорує фортифікації. | 2 | Примара | Ігнорує фортифікації. | 2 |
| Вампір | Ігнорує фортифікації. Один раз бій відновлює 1 хіт Має крикнути- "Крові!" | 3 | Вампір-лорд | Ігнорує фортифікації..
Один раз бій відновлює всі хіти Має крикнути- "Більше Крові!" | 3 |
| Ліч | 1 раз за бій може підняти 2 союзних персонажів у вигляді Скелетів до кінця бою не використовуючи Віртуалів. Має крикнути: “Сила ночі!” | 3 | Могутній ліч | 2 раза за бій може підняти 2 союзних персонажів у вигляді Скелетів до кінця бою не використовуючи Віртуалів Має крикнути: “Сила темряви!” | 3 |
| Чорний лицар | Ігнорує «Осліплення». +1 хіт атаки за перший удар з розгону. Умова - повинен бути Великою істотою схожим на Вершника на коні. | 4 | Зловісний | Ігнорує «Осліплення». +2 хіти атаки за перший удар з розгону. Умова - повинен бути Великою істотою схожим на Вершника на коні. | 4 |
| Костяний дракон | Ігнорує фортифікації. | 4 | Примарний дракон | Ігнорує фортифікації.. Умова - повинен бути Великою істотою схожим на Дракона. | 5 |
| Базовий | Дія ПЗ | Хіти | Модернізований | Дія ПЗ | Хіти |
| Троглодит | Ігнорує «Осліплення» і «Скам’яніння». | 1 | Пекельний | Ігнорує «Осліплення» і «Скам’яніння». | 1 |
| Гарпія | Ігнорує “Сплутування” | 2 | Гарпія-відьма | Ігнорує “Сплутування”. | 2 |
| Бехольдер |
| 2 | Зле око | +1 хіт на постріл при захисті укріплення | 2 |
| Медуза | 1 раз за бій накладає закляття “Скам’яніння” - має крикнути: “Скам’яній”. | 3 | Королева медуза | 3 рази за бій накладає закляття “Скам’яніння” - має крикнути: “Скам’яній”. | 3 |
| Мінотавр |
| 3 | Король мінотаврів | +1 хіт на атаку ближнього бою | 4 |
| Мантикора | Ігнорує фортифікації. | 4 | Скорпікора | Ігнорує фортифікації. | 4 |
| Червоний дракон | Ігнорує фортифікації. Умова - повинен бути Великою істотою, схожою на Дракона. | 4 | Чорний дракон | Ігнорує фортифікації. | 5 |
| Базовий | Дія ПО | Хіти | Модернізований | Дія ПО | Хіти |
| Гоблін |
| 1 | Хобгоблін | +1 хіт до метальної зброї | 1 |
| Вовчий вершник | Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Вовчого вершника | 2 | Розбійник | +1 хіт атаки за Перший удар з розгону. | 2 |
| Орк |
| 2 | Вождь орків | +2 хіти до метальних сокир | 2 |
| Огр | Не бігає. | 2 | Огр-чаклун | 2 рази за бій може накладати закляття на вибір - “Жага крові”, має крикнути: “Ваааг” або “Клон” має крикнути “Клон”. | 3 |
| Рух | Ігнорує фортифікації. | 3 | Громова птиця | Ігнорує фортифікації. | 4 |
| Циклоп | Атакує фортифікації, аналог катапульти. | 3 | Король циклопів | Атакує фортифікації, аналог катапульти. | 4 |
| Чудовисько | При першому ударі ігнорує магічний захист супротивника. Умова - повинен бути Великою істотою, схожою на Чудовисько | 4 | Стародавнє чудовисько | При першому ударі ігнорує артефактний або магічний захист супротивника. Умова - повинен бути Великою істотою, схожою на Чудовисько | 5 |
| Базовий | Дія ПО | Хіти | Модернізований | Дія ПО | Хіти |
| Гнол |
| 1 | Гнол- | +1 хіт до здоров’я при захисті укріплення. | 1 |
| Ящер | Умова - стрілок | 1 | Ящер-воїн | +1 хіти до здоров’я при захисті укріплення. | 2 |
| Змій | Ігнорує фортифікації. Умова - повинен мати крила. | 2 | Бабка | Ігнорує фортифікації. Умова - повинна мати крила. | 2 |
| Василіск | 1 раз за бій накладає закляття "Скам'яніння", має крикнути: “Скам'яній”. | 3 | Великий василіск | 3 рази за бій накладає закляття "Скам'яніння", має крикнути: “Скам'яній”. | 3 |
| Горгона | Умова - має бути Великою Істотою, схожою на Горгону. | 3 | Могутня горгона | 2 рази за бій використовує «Смертельный погляд», забираючи одного віртуала супротивника. У разі відсутності віртуалів - вбиває одного персонажа. Має крикнути: “Бачу-не-бачу”. | 4 |
| Віверна | Ігнорує фортифікації. | 4 | Віверна- | Ігнорує фортифікації. | 4 |
| Гідра | 1 раз за бій викрикує: "Кругова!", знімаючи з усіх атакуючих 1 хіт. | 4 | Гідра Хаосу | 3 рази за бій викрикує: "Кругова-кругова!", знімаючи з усіх атакуючих 1 хіт. | 5 |
| Базовий | Дія ПЗ | Хіти | Модернізований | Дія ПЗ | Хіт |
| Німфа | Ігнорує негативні закляття магії Води. | 1 | Океаніда | Ігнорує негативні закляття магії Води. Має крикнути: “Зоряний дощ!” | 1 |
| Матрос |
| 1 | Головоріз | Коли вмирає, з супротивника знімається 1 хіт. Умова- велика сережка в усі | 1 |
| Пірат |
| 1 | Корсар | +1 хіт на постріл при обороні укріплення. | 1 |
| Дух океана | Ігнорує фортифікації. | 2 | Ассіда | Ігнорує фортифікації | 3 |
| Жриця моря |
| 2 | Чаклунка | Один раз за бій може використати «Благословіння» без витрати мани. Має крикнути: “Благословіння!” | 3 |
| Нікс | Імунітет до Кавалерійського бонусу. | 3 | Нікс-воїн | Імунітет до Кавалерійського бонусу. | 4 |
| Морський змій | 1 раз за бій знімає у супротивника 2 хіта. | 4 | Аспід | Ігнорує негативні закляття Магії Води. | 5 |
| Базовий | Дія ПЗ | Хіт | Базовий | Дія ПЗ | |
| Селянин | У разі, якщо селян більше за одного - з’являється властивість “Героїчна смерть”. Коли останній селянин помирає - у супротивника втрачається 1 хіт. В разі коли селян більше одного. Має крикнути: “Мінус 1!” | 1 | Гобіт (Хафлінг) | Ігнорує перше влучання стрілецькою зброєю. | 1 |
| Розбійник | Один раз на цикл може дізнатись кількість віртуалів у персонажа, Героя (відновлюваний сертифікат у майстрів). Умова - плащ та парні мечі ножі. Головне- два види зброї. | 1 | Хряк | Перший удар з розгону +1 хіт атаки. Умова - має бути маска Кабана, моргенштерн або дрючок. | 1 |
| Кочівник | Перший удар з розгону +1 хіт атаки. Умова - велика істота, схожа вершника на коні. | 2 | Мумія | Імунітет до закляття “Оживлення” й “Осліплення”. | 2 |
| Троль | Регенерація - 1 раз на бій повністю відновлює свої хіти. Має крикнути: “Регенерація!” Умова- велика істота з Дрючком | 3 | Дикий коваль | Ігнорує щити - удар по щиту знімає 1 хіт у супротивника. | 3 |
| Алмазний голем | Імунітет до закляття “Оживлення” й “Осліплення”. “Сплутування” працює. | 3 | Чаклун | 2 рази за бій накладають “Магічну стрілу” без витрат мани. | 3 |
| Баньші | Імунітет до закляття “Оживлення”. Поки лунає крик Баньші персонаж не може бути атакований. Якщо не покинути зону крику у 3 метри за 3 секунди - супротивник втрачає один раз 1 хіт. | 3 | Фея | Ігнорує фортифікації. | 3 |
| Елементаль | Імунітет до закляття “Оживлення”. | 4 | Фенікс | Ігнорує фортифікації. Має крикнути: “Відроджуюсь!” Умова - має бути схожим на птаха Фенікса. | 5 |
Рахунок до трьох: Один - і - два - і - три - і.
Ігнорує фортифікації: Тільки при бойовій взаємодії у складі загону Героя чи Армії
+1 хіт по: при бойовій взаємодії = +1 хіт до шкоди, завдаваємої зброєю.
Кавалерійський бонус: Ефект першого удару
Увійдіть на сайт щоб мати можливість коментувати та бачити коментарі інших учасників.
Все надана інформація абсолютно відкрита до використання, але за посилання на наш сайт будемо вдячні.
Для зв'язку з будь-яких питань пишіть на пошту imaximius@gmail.com