Артефакти це особливі предмети, які дають Герою додаткові переваги у грі.
Артефакти працюють тільки у Героїв та надають бонуси всім гравцям у складі одного Героя. Артефакти з різних слотів можуть давати бонуси для одного параметри, ці бонуси сумуються. Так ж разому сумуються бонуси від навичок героя або від накладених на нього заклять.
Артефакти є ігровим майном і можуть добровільно передаватися, продаватися або будуть відчуженні у разі поразки Героя. Після офіційного закінчення гри необхідно здати всі наявні артефакти своєму регіональному майстру.
На грі “Епоха Меча і Магії” Артефакти реалізовані картками що закріплені на спеціальній перев’язі належним чином у відповідному слоті. Артефакти що знаходяться у кишеня, торбинках, і не розміщені на перев’язі не працюють і не дають бонусів. Артефакти розміщенні на перев’язі мають бути видимі, їх не можна прикривати елементами костюму чи обладунку.
Артефакти для слоту “Інвентар”, розміщують на перев’язі перед початком економічного циклу і можуть бути змінені тільки в присутності регіонального майстра на початку нового циклу. Бонуси за використання інвентарних артефактів видаються на початку економічного циклу. На перев’язі існує один спеціальний прихований слот для артефактів із групи “Інвентар”, де в присутності регіонального майстера можна розмістити 1 артефакт. Дію цього артефакту можно озвучувати під час бойової взаємодії.
Слоти на перев’язі для всіх груп артефактів
Голова - 1 слот
Кулони та намиста - 1 слот
Права рука - 1 слот
Ліва рука - 1 слот
Перстні - 1 слот
Торс - 1 слот
Плащі - 1 слот
Ноги - 1 слот
Інвентар - 5 слотів
Шолом білого єдинорога - додає 1 ману Герою,якщо він має Книгу Магії.
Шолом-череп - додає 2 мани Герою,якщо він має Книгу Магії.
Шолом Хаосу - додає 2 мани Герою, якщо він має Книгу Магії.
Капелюх чарівника - додає всі заклинання 5-го рівня, закляття спрацьовують за наявності достатньої кількості мани.
Шолом небесного просвітлення - додає 3 мани Герою, якщо він має Книгу Магії.
Кулон життя - на загін Героя не діє закляття “Хвиля смерті”
Кулон смерті - на загін Героя не діє заклинання “Знищити мерців”
Намисто неприступності - дає імунність до магії Землі
Медаль чиновника - При Капітуляції рятує половину Персонажів(Юнітів) якщо їх більше 4-х За наявності Дипломата рятує половину Персонажів(Юнітів) якщо іх більше 10-ти.
Намисто з зубів дракона - додає 2 мани Герою, якщо він має Книгу Магії. Та 1 випадкове закляття в вигляді Сувою Закляття на початку економiчного циклу.
Намисто Божественної благодаті - додає закляття “Повітряний щит”
Сокира кентавра - додає 1 хіт на зброю
Чорний меч мертвого лицаря - додає 2 хіти на зброю
Кісте́нь великого гнолла - додає 2 хіти на зброю
Гладіус титана - додає 1 хіт на зброю та 1 хіт на обладунок
Меч правосуддя - додає 1 ману Герою, якщо він має Книгу Магії.
Меч Армагеддону - додає 2 хіти на зброю Герою або командувачу армії, у поєднанні з закляттям “Армагеддон” знімає всіх віртуалів супротивника в межах бойовоїх взаємодії. Може спрацьовувати як на рівні бойової взаємодії між Героєм та ігровими персонажами (наприклад розбійниками), так і на рівні штурму міст. Увага! Цей артефакт є розбірним, існують спеціальні умови стартового “запуску” для нього, прописані у квестових лініях.
Щит короля гномів - додає 1 хіт на обладунок
Щит сумуючих мерців - додає 1 хіт на обладунок
Щит короля гноллів - додає 2 хіти на обладунок
Щит з луски дракона - додає 2 хіти на зброю та 1 хіт на обладунок
Щит левиної хоробрості - додає 1 ману Герою якщо він має Книгу Магії.
Непорушне око дракона - додає 1 хіт на зброю
Перстень Життя - додає 1 хіт на обладунок
Магічний перстень - додає 1 ману Герою, якщо він має Книгу Магії.
Перстень дорогоцінних каменів - додає 1 дорогоцінний камінь у казну міста на початку кожного циклу
Вічний перстень сірки - додає 1 сірку у казну міста на початку кожного циклу
Перстень дипломата - При Капітуляції рятує половину Ресурсів якщо їх більше 1 штуки. За наявності Дипломата рятує половину Ресурсів, якщо іх більше 10 штук.
Нагрудник зі скам’янілого дерева - додає 1 ману Герою, якщо він має Книгу Магії.
Ребра - додає 2 мани Герою, якщо він має Книгу Магії.
Кольчуга великого василіска - додає 2 мани Герою, якщо він має Книгу Магії.
Обладунок з луски дракона - додає 1 хіт на зброю та 1 хіт на обладунок
Магічний обладунок - додає імунітет до магії Вогню, Герою та його загону або армії, також анулює дію меча Армагеддону.
Чоботи полярності - додає 1 хід (клітину) на макрокарті
Чоботи мерця - піднімає 2 скелета (віртуалів) після бою
Поножі з кістки дракона - додає 1 ману і 1 випадкове закляття, якщо він має Книгу Магії.
Сандалі святого - дає імунітет до магії Повітря
Плащ з крил дракона - додає 1 ману та 1 випадкове закляття магії Повітря
Туніка рівноваги - Ігнорує перше закляття всіх шкіл (окрім “Армагеддону”)
Стрічка посла - При Капітуляції рятує половину Сувоїв Заклять якщо їх більше 1 штуки.
За наявності Дипломата рятує половину Сувоїв Заклять якщо іх більше 2-х штук.
Плащ нескінченних кристалів - додає 1 кристал у казну міста на початку кожного циклу
Плащ зречення - забороняє під час бойового зіткнення всім Героям та магам чаклувати закляття вище 2-го рівня
Крила ангела - дозволяє Герою з 8 обраними юнітами ігнорувати фортифікації
Стріли з ангельського пір’я - додає 1 хіт на стрілу
Амулет мани - відновлює одну 1 мани на початку циклу, якщо він має Книгу Магії.
Талісман мани - відновлює 2 мани на початку циклу, якщо він має Книгу Магії.
Чарівна сфера мани - відновлює 3 одиниці мани за економічний цикл, якщо він має Книгу Магії.
Кайдани війни - не дозволяє Героям утікти після початку бойової взаємодії
Невичерпна підвода лісу - додає 1 дерево у казну міста на початку кожного циклу
Невичерпна підвода руди - додає 1 руду у казну міста на початку кожного циклу
Невичерпна склянка ртуті - додає 1 руть у казну міста на початку кожного циклу
Невичерпний гаман золота - додає 10 золота у казну міста на початку кожного циклу
Сфера небесного зводу - зменшує ціну всіх заклять школи повітря на 1 ману, якщо він має Книгу Магії.
Сфера зливи - зменшує ціну всіх заклять школи води на 1 ману, якщо він має Книгу Магії.
Сфера мулистого озера - зменшує ціну всіх заклять школи землі на 1 ману, якщо він має Книгу Магії.
Сфера бурхливого вогню - зменшує ціну всіх заклять школи вогню на 1 ману, якщо він має Книгу Магії.
Сфера заборони - Забороняє користуватися магією під час бойового зіткнення як герою, так і його супротивнику в межах бойового зіткнення.
Склянка життєдайної сили - додає 5 віртуалів у загон Героя
Фіал з кров’ю життя - додає 10 віртуалів у загон чи армію Героя
Джерело чародія - відновлює всю ману Героя після бойового зіткнення, якщо він має Книгу Магії.
Ріг Достатку - додає 2 кожного ресурсу у казну міста на початку кожного циклу
Група Артефакті які не чіпляются на перев’язі. Для них існують окремі правила взаємодії описані біля кожного артефакту.
Грааль
Дає 50% приросту юнітів в місті, а також 50 золотих монет на початку циклу в казну міста, а також в залежності від типу міста, випадкові бонуси для будівництва, розвитку міста.
Грааль на грі є фізично існуючим об’єктом, його потрібно викопувати реально, Грааль не може бути вилучений після того, як він встановлений в місті. Пошук Грааля проводиться у спеціального майстра, в локації “Академія астрологів”. Для того щоб отримати доступ до пошуку Грааля потрібно мати щонайменше половину зібраної карти. На пошук Грааля дається три спроби в економічний цикл.
Обеліски
Для того, щоб знайти Грааль на мапі, потрібно відвідати всі обеліски. Протягом відвідин буде відкриватися Мапа Загадки з зображенням частини ландшафту, де є Грааль. Точне місце розташування буде відмічено хрестиком.
Скринька Пандори
Артефакт для макро-карти. Може містити будь-який бонус, охорону, яка атакує Героя під час відкриття скриньки, або набір негативних ефектів для Героя.
Сертифікат життя
Дає право без витрати ресурсів, або викупу іншим Героєм, вийти Герою або персонажу з Таверни. Видається регіональним майстром або головним майстром на свій розсуд, за гарну поведінку, визначну гру гравця. Не є предметом який можна вкрасти або “зняти з мерця”.
Увійдіть на сайт щоб мати можливість коментувати та бачити коментарі інших учасників.