Загальні будівлі
Прибуткові:
Сільска Управа
Вимоги: відсутні
Функція: Спочатку присутня в кожному місті, щотижнево приносить в казну 5 золотих.
Префектура
Ресурси: 25 золотих
Вимоги: Таверна
Функція: Щотижнево приносить в казну 10 золотих.
Муніципалітет
Ресурси: 50 золотих
Вимоги: Префектура, Ринок, Гільдія Магів 1-го рівня, Кузня..
Функція: Щоденно приносить в казну 20 золотих.
Капітолій
Ресурси: 100 золотих
Вимоги: Муніціпалітет, Замок.
Функція: Щотижнево приносить в казну 40 золотих.
Обороноздатність:
Форт
Вимоги: відсутні
Функція: Обороняє місто кріпосними стінами. +10 хітів, дає приріст юнітів (віртів) в 10 одиниць.
Цитадель
Ресурси: 25 золотих, 5 каменю
Вимоги: Форт
Функція: Тижневий приріст юнітів (віртів) збільшується на 50%, також для посилення захисту міста додається сторожова вежа и рів. Вежа +10 хітів , рів- атакуюче військо не може вбігати в місто, зупиняється на 1 хвилину перед воротами.
За́мок
Ресурси: 50 золотих, 10 дерева,,10 каменю
Вимоги: Цитадель
Функція: Дві додаткові вежі підвищують обороноздатність міста +20 хітів, приріст юнітів подвоюється.
Таверна
Вимоги: відсутні
Дозволяє наймати Героя з невідйємним юнітом за 2 золота або інших ресурсів .
Кузня забезпечує армію героя війсковими машинами: балістами, наметами першої допомоги або підвозами з боєприпасами залежно від типу міста
Ресурси: 10 золотих, 5 дерева
Ринок дає змогу міняти одні ресурси на інші.
Ресурси: 5 золотих, 5 дерева
Склад ресурсів виробляє щоденно певну кількість ресурсів залежно від типу міста
. Для Башти, Бастіона, Інферно, Підземелля та Причала Склад ресурсів виробляє 1 одиницю «цінного» ресурса, приорітетного для цього міста. Інші 4 замка виробля.ть 1 одиницю деревини и 1 — руди.
Ресурсы: 50 золотих, 5 каменю
Вимоги: Ринок
Гільдія магов — багаторівнева споруда, що дає закляття для вивчення героям. Гільдії магов можуть бути побудовані до 5-го рівня включно. З кожним новим рівнем надає більшу кількість потужніших заклинань. В «немагічних» містах (тобто, орієнтовних більше на силу, аніж на магію) Гільдія магів може бути побудована тільки до 3-го (Цитадель и Фортеця) або до 4-го рівня (Замок).
Гільдія магів 1-го рівня (Mage guild level 1)
Ресурси: 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю
Вимоги: відсутні
Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити два випадкових заклинання першого рівня.
Гільдія магів 2-го рівня (Mage guild level 2)
Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 4 сірки, 4 ртуті, 4 самоцвіти, 4 крістали
Вимоги: Гільдія магів 1-го рівня
Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити два випадкових заклинання другого рівня
Гільдія магів 3-го рівня (Mage guild level 3)
Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 6 сірки, 6 ртуті, 6 самоцвітів, 6 кристалів
Вимоги: Гільдія магів 2-го рівня
Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити два випадкових заклинання третього рівня
Гільдія магів 4-го уровня (Mage guild level 4)
Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 8 сірки, 8 ртуті, 8 самоцвітів, 8 кристалів
Вимоги: Гільдія магів 3-го рівня
Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити два випадкових заклинання четвертого рівня.
Гільдія магів 5-го рівня (Mage guild level 5)
Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 10 сірки, 10 ртуті, 10 самоцвітів, 10 кристалів
Вимоги: Гільдія магів 4-го рівня
Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити одне випадкове заклинання п'ятого рівня
Верф- є за замовчуванням тільки у поселення Ворі та у Причала.
Увага. Будівлі юнітів читаются наступним чином:
Назва будівлі - юніт - ціна будівлі - ціна юніта
Замок
За́мок — місто, у якому присутні істоти, найбільш близькі до “реальних”. За́мок відноситься до фракція з “добрим” світоглядом та орієнтований на використання світлої магії. Асоціюється з державою Ерафія світу Енрот.
Кузня - Дозволяє героям-гостям придбати балісти
Братерство меча: в місті може бути побудоване Братерство меча , що надає його захисникам +10 віртов.
Стайня, яка на цілий тиждень збільшує запас ходу будь-якого героя, що відвідав місто. (Для війни тільки на карті) На карті також є аналог даної споруди.
Гільдія магів може бути побудована тільки до 4-го рівня, тому що Замок є містом, що орієнтований на використання сили, а не магії.
Грааль-Колос.Велетенська монументальна скульптура, зведена жителями післе доставки граалю в місто, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті, а також 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також Колос додатково підвищує на 10% кількість віртов при обороні міста.
Будівлі юнітів
Сторожовой Пост - Воїн зі списом 5 золотих, 10 каменю -- 1 золотих за юніт
Караульний Пост - Воїн з алебардою 10 золотих, 5 каменю -- 2 золотих за юніт
Вежа Лучників - Лучник 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - -1 золотих за юніт
Вежа Стрілків - Стрілок 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю -- 2 золотих за юніт
Вежа Грифонів - Грифон 10 золотих, 5 каменю -- 2 золотих за юніт
Бастіон Грифонів - Королівський Грифон 10 золотих, 5 каменю --3 золотих за юніт
Казарми - Мечник 20 золотих, 5 каменю -- 3 золотих за юніт
Гарнізон - Хрестоносець 20 золотих, 5 каменю, 5 кристалів -- 4 золотих за юніт
Монастир - Монах 30 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 5 кристалів, 5 самоцвітів, 5 сірки, 5 ртуті --4 золотих за юніт
Святилище - Фанатик 30 золотих, 2 дерева, 2 каменю, 2 кристалів, 2 самоцвітів, 2 сірки, 2 ртуті --5 золотих за юніт
Иподром - Кавалерист 50 золотих, 20 дерева -- 10 золотих за юніт
Арена Чемпіонів - Чемпіон 30 золотих, 10 дерева -- 12 золотих за юніт
Портал Слави - Янгол -200 золотих, 10 кристалів, 10 самоцвітів, 10 сірки, 10 ртуті --1 самоцвіт 20 золотих за юніт
Портал Перемоги - Архангел -200 золотих, 10 кристалів, 10 самоцвітів, 10 сірки, 10 ртуті--3 самоцвити 30 золотих за юніт
Оплот(АвЛі та Ворі):
Опло́т — місто, що являє собою гармонійне співіснування цивілізації та дикої природи. Оплот є магічним замком, для істот характерна підвищена удача. Оплот асоціюється з державою АвЛі світу Енрот.
Скарбниця, на початку тижня приносить 10 % від наявного в казні золотих
Таємний ставок, приносить раз на тиждень довільну кількість одного з ресурсів. (Рандомно витягується Майстром локації.)
Фонтан удачі підвищує віртов у гарнізоні при облозі на +2 .
Склад ресурсів - приносить по 7 од. кристаллів в цикл
Грааль -Дух–хранитель. Монументальний тотем, зведений жителями післе доставки грааля в місто, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті, а також 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також Хранитель підвищує міцність воріт на 20 пунктів
Будівлі юнітів
Стайні Кентавров - Кентавр 5 золотих, 10 дерева - 1 золотих за юніт
Стійбище Кентавров - Капітан Кентавров 10 золотих, 5 дерева - 2 золотих за юніт
Котедж Гномів - Гном 10 золотих, 5 дерева - 1 золотих за юніт
Хороми Гномів - Бойовий Гном 15 золотих, 5 дерева - 2 золотих за юніт
Садиба - Лісовий Ельф 15 золотих, 10 дерева - 2 золотих за юніт
Королівське Помістя - Королівський Ельф 10 золотих, 10 дерева - 3 золотих за юніт
Чарівне джерело - Пегас 20 золотих, 10 кристалів - 3 золотих за юніт
Чарівний Водоспад - Срібний Пегас 20 золотих, 5 кристалів - 4 золотих за юніт
Арка Дендроїдів - Дендроїд-Страж 25 золотих - 4 золотих за юніт
Створи Дендроїдів - Дендроїд-Солдат 15 золотих - 5 золотих за юніт
Лужок Єдинорогів - Єдиноріг 40 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 10 самоцвітів - 9 золотих за юніт
Узлісся Єдинорогів - Бойовий Єдиноріг 30 золотих, 5 самоцвітів - 10 золотих за юніт
Круча Драконів - Зелений Дракон 100 золотих, 30 каменю, 20 кристалів - 1 кристал
20 золотих за юніт
Драконові Скелі - Золотий Дракон 200 золотих, 30 каменю, 20 кристалів - 2 кристали
25 золотих за юніт
Місто Вежа:
Вежа — Це місто асоціюється з державо Бракада світу Енрот. Ігротехнічна локація. Усі істоти та Герої обговорюються з викладачами Магічної академії
Місто Фортеця
Фортеця — місто, що заселено істотами, що живуть на болотах, які повністю присвятили себе захисту, а також заселено істотами, яких приручили жителі Фортеці. Місто асоціюється з державою Таталія світу Енрот.
Гліфи Страху (Glyphs of fear) Атакуючі завмирають на рахунок 1-2-3 в воротах при штурмі
Ресурсы: 10 золотих
Клітка воїтеля (Cage of warlords)
Ресурсы: 10 золотих
Вимоги: Ратуша, Гліфи Страху
Функція: Збільшує хіти будь-якого героя-гостя на 1 од.
Склад ресурсів (Resource silo)
Ресурси: 50 золотих, 5 каменю
Вимоги: Ринок
Функція: Кожний цикл приносить по 7 од. деревини та руди.
Кузня: Дає змогу купувати намети першої допомоги.
Цитадель при обороні +10 віртов захисникам
Квартира капітана - додає 6 гнолів(віртів бійця) в тиждень.
Ресурсы: 10 золотих
Вимоги: Хатина гнолів
Грааль - Рослина, що з'являється після доставки грааля в місто, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті, а також 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також Рослина додає 2 хіта будь-якому герою, що захищає місто під час штурму.
Будівлі юнітів
Хатина Гнолів - Гнол 4 золотих, 10 дерева - 1 золотих за юніт
Шатер Гнолів - Гнол-Мародер 10 золотих, 10 дерева - 2 золотих за юніт
Лігво Ящерів - Ящер 10 золотих, 5 дерева - 1 золотих за юніт
Печера Ящерів - Ящер-Воїн 10 золотих, 5 дерева - 2 золотих за юніт
Вулик Зміїв - Змій 10 золотих,5 каменю, 2 сірки,2 ртуті - 2 золотих за юніт
Вулик Бабок - Бабка 10 золотих, 2 сірки,2 ртуті - 3 золотих за юніт
Яма Василісків - Василіск 20 золотих, 5 дерева, 10 каменю - 3 золотих за юніт
Підвал Василісків - Великий Василіск 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 4 золотих за юніта
Лігво Горгон - Горгона 25 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 5 сірки, 5 ртуті - 5 золотих за юніт
Храм Горгон - Могутня Горгона 20 золотих, 5 дерва, 5 каменю - 6 золотих за юніт
Гніздо Віверн - Віверна 35 золотих, 15 дерева - 8 золотих за юніт
Гніздо Монархов - Віверна-Монарх 30 золотих, 10 дерква, 10 ртуті - 11 золотих за юніт
Ставок Гідр - Гідра 100 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 10 сірки - 22 золотих за юніт
Озеро Гідр - Гідра Хаоса 150 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 20 сірки - 1 сірка
35 золотих за юніт
Місто Цитадель
Цитадель — місто, що належить до фракцій з «нейтральним» світоглядом. Місто асоціюється з розрізненими варварськими племенами Енрота, в першу чергу — з державою Крюлод.
Храм Валгали, додає +1 вірт кожному герою-гостю
Ресурси: 10 золотих
Вимоги: Форт
Підземний ход, який дає змогу герою втекти з міста під час облоги
Ресурси: 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю
Вимоги: Форт
Гільдія найманців, що дозволяє обмінювати істот (віртів або полонених (див.Боївка)) на ресурси. Курс обміну- 1 к 1.
Ресурси: 10 золотих
Вимоги: Ринок
Склад ресурсів (Resource silo)
Ресурси: 50 золотих, 5 каменю
Вимоги: Ринок
Функція: приносить по 7 од. деревини та руди в цикл.
Кузня (Blacksmith)
Функція: Дає змогу купувати візки з боєприпасами.
Двір баліст (Ballista yard)
Ресурси: 10 золотих, 5 дерева
Вимоги: Кузня
Функція: Дає змогу героям купувати балісти.
Їдальня(Mess hall)
Ресурси: 10 золотих
Вимоги: Казарми гоблінів
Функція: Збільшує щотижневий приріст гоблінів(віртів) на 8 од.
Грааль - Пам'ятник Богам Війни - Монумент, зведений жителями післе доставки грааля в місто, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті, а також 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також Пам'ятник додає 15 хітів головному Герою, що захищає місто під час облоги.
Будівлі юнітів
Казарми Гоблінів - Гоблін 2 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 1 золотих за юніт
Казарми Хобгоблінів - Хобгоблін 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 2 золотих за юніт
Вовчий Загін - Вершник на вовку 10 золотих, 10 дерева, 5 каменю - 1 золотих за юніт
Вовчий Вольєр - Разбійник на вовку 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 2 золотих за юніт
Вежа Орків - Орк 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 2 золотих
Вежа Вождей - Вождь Орків 10 золотих, 2 дерева, 2 каменю - 3 золотих за юніт
Форт Огрів - Огр 20 золотих, 20 дерева - 3 золотих за юніт
Фортеця Огрів - Огр-маг 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 5 самоцвітів - 4 золотих за юніт
Гніздо на кручі - Рух 25 золотих, 10 каменю - 6 золотих за юніт
Гніздо на скелях - Птах Грома 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 7 золотих за юніт
Печера Циклопів - Циклоп 35 золотих, 20 каменю, 20 кристалів - 8 золотих за юніт
Королівська Печера - Король Циклопів 30 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 11 золотих за юніт
Лігво Чудовиськ - Чудовисько 100 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 10 кристалів - 20 золота за юніт
Круча Чудовиськ - Древнє Чудовисько 100 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 10 кристалів - 1 кристал
30 золотих за юніт
Місто Інферно
Інфе́рно, — місто, істоти якого на думку інших жителів Енрота вийшли із Пекла: це Біси, Демони, Дияволи и т. п. В дійсності, мешканці міста відносяться до раси кріган та поневоленим, прирученим і виведеним їми істотам, які влаштувалися в Землях Гігантів (Еофоле) в світі Енрот. Інферно є магічним містом зі «злим» світоглядом, грає роль протилежності За́мка, де мешкають янголи. Дияволи та янголи відчувають взаємну ненависть та наносять один одному на 50 % більше урона.
Вимоги: Ринок
Функція: приносить 7 од. ртуті в цикл
Кузня - Дає змогу героям-гостям купувати візки з боєприпасами.
Облака сіри добавляють гарнізонному герою при обороні міста +50% мани до існуючої. При наявності книги магії.
Ресурси: 10 золотих,5 каменю
Вимоги: Форт
Орден вогню дає рандомно трохи ресурсів герою-гостю.
Ресурси: 10 золотих, 5 сірки
Вимоги: Гільдія магів 1-го рівня
Врата за́мку - дозволяє герою, але не армії з Інферно перенестись в будь-яке дружнє місто, минаючи війска противника. При використанні потребує заявку майстру локації.
Ресурси: 100 золотих,5 дерева,5 каменю
Вимоги: Ринок
Грааль - Бог вогню. Функція: Гігантська статуя, зведена мешканцями міста після доставки грааля, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті та 50 золотих монет щоденно в казну королівства. Також після зведення споруди приріст бісів в місті стане постійно подвоюватись.
Будівлі юнітів
Котел Бісів - Біс 3 золотих, 5 дерева, 5 ккаменю - 1 срібла за юніт
Котел Чортів - Чорт 10 золотих - 1 золотих за юніт
Зали Гріхів - Гог 10 золотих, 5 каменю - 1 золотих за юніт
Храм Гріхів - Магог 10 золотих , 5 ртуті - 2 золотих за юніт
Псарні - Адська Гонча 15 золотих, 10 дерева - 2 золотих за юніт
Великі Псарні - Цербер 15 золотих, 5 сірки - 3 золотих за юніт
Врата Демонів - Демон 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 3 золотих за юніт
Врата Пекла - Рогатий Демон 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 3 золотих 2 срібла за юніт
Безодня - Демон Безодні 30 золотих - 5 золотих за юніт
Пекло - Владика Безодні 30 золотих, 5 сірки, 5 ртуті - 7 золотих за юніт
Вогняне Озеро - Іфрит 40 золотих, 10 каменю, 3 сірки, 3 ртуті, 3 самоцвіти - 9 золотих за юніт
Вогняне Море - Султан Іфритів 30 золотих, 5 каменю, 5 сірки, 5 ртуті, 5 самоцвітів - 10 золотих за юніт
Покинутий Палац - Диявол 150 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 20 ртуті - 1 ртуть
27 золотих за юніт
Покинутий За́мок - Архидиявол 200 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 20 ртуті - 2 ртуті
32 золотих за юніт
Місто Некрополіс
Некро́поліс асоціюється з гільдіями некромантів, які мешкають в пустелях Деї у світі Енрота.
Завіса Темряви, огортає місто та прилеглі території чорнотою: та дає змогу при необхідності Героям залишити місто під її покровом, до настання першої фази боєвої взаємодії, на відстані до 100 кроків.
Ресурсы: 10 золотих
Вимоги: Форт
Перетворювач скелетів, дає змогу перетворити на скелет будь-яку іншу істоту(віртів або полонених див. Боївка). Курс 1к 1.
Ресурси: 10 золотих
Вимоги: Проклятий храм
Посилювач некромантії (Necromancy amplifier)
Ресурси: 10 золотих
Вимоги: Гільдія магів 1-го рівня
Функція: Посилює навик некромантії на 10% для усіх союзних героїв.
Склад ресурсів (Resource silo)
Ресурси: 50 золотих, 5 каменю
Вимоги: Ринок
Функція: приносить по 7 од. деревини та руди в цикл.
Кузня: Дає змогу героям-гостям купувати намет першої допомоги.
Грааль - Обеліск, зведений мешканцями міста після доставки грааля, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті та 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також посилює навик некромантії на 20% для всіх союзних героїв.
Будівлі юнітів
Проклятий Храм - Скелет 4 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 1 срібло за юніт
Проклятий Чертог - Скелет-Воїн 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 1 золота за юніт
Кладовище - Ходячий Мрець 10 золотих, 5 каменю - 1 золота за юніт
Курган - Зомбі 10 золотих, 5 дерва, 5 каменю- 2 золотих за юніт
Гробниця Душ - Страж 15 золотих, 5 каменю, 5 дерева - 2 золотих за юніт
Склеп - Привид 15 золотих, 5 ртуті - 3 золота за юніт
Маєток - Вампір 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 4 золотих за юніт
Великий Маєток - Вампір-Лорд 20 золотих, 5 дерева, 10 кристалів, 10 самоцвітів - 5 золотих за юніт
Мавзолей - Ліч 20 золотих,10 каменю, 10 сірки - 5 золотих за юніт
Старий Мавзолей - Могутній Ліч 20 золотих, 5 каменю, 5 сірки - 6 золотих за юніт
Чертоги Темряви - Чорний Лицар 60 золотих, 10 дерева, 10 каменю - 12 золотих за юніт
Храм Темряви - Лицар Жаху 30 золотих, 5 дерева ,5 каменю, 2 сірки, 2 ртуті, 2 самоцвіти, 2 кристали - 15 золотих за юніт
Склеп Драконів - Кістяний Дракон 100 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 5 сірки, 5 ртуті, 5 самоцвітів, 5 кристалів -1 ртуті 18 золотих за юніт
Гробниця Драконів - Примарний Дракон 150 золотих, 5 дерева, 5каменю , 20 ртуті- 1 ртуті 30 золотих за юніт
Місто Підземелля
Підземелля — Темниця асоціюється з чорнокнижниками та лордами великих підземель Нігона світу Енрот.
Портал Виклику - дає можливість отримувати 10 віртов кажний тиждень.
Ресурси: 25 золотих, 5 каменю
Вихор магії - дає Герою-захиснику 10% посилення заклять при обороні міста
Ресурси: 10 золотих
Вимоги: Гільдія магів 1-го рівня
Склад ресурсів (Resource silo)
Ресурси: 50 золотих, 5 каменю
Вимоги: Ринок
Функція: Кожний цикл приносить 7 од. сірки.
Кузня (Blacksmith) Дає можливість героям-гостям купувати балісти.
Військова академія (Battle scholar academy)
Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю
Функція: Одноразово підвищує досвід будь-якого героя-гостя, який відвідав місто +1 квадрат на макро-карті
Грааль - Страж землі.Гігантська статуя, зведена.в стіні печери міста його мешканцям після доставки грааляг, дає 50%-е підвищення прирісту юнітівв в місті и 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також статуя додає 10% посилення заклять будь-якому герою, що захищає місто під час облоги.
Будинки юнітів
Садок - Троглодіт 4 золотих, 10 дерева - 1 срібла за юніт
Гай - Адський Троглодіт 10 золотих, 5 дерева - 1 золота за юніт
Горище Гарпій - Гарпія 10 золотих - 1 золотиз за юніт
Хори Гарпій - Гарпія-Відьма 10 золотих, 2 сірки, 2 кристали - 2 золотих за юніт
Очниця - Споглядач 10 золотих, 1 дерева, 1 каменю, 1 сірка, 1 ртуті, 1 самоцвітів, 1 кристалів - 2 золотих за юніт
Велика Очниця - Злобооко 10 золотих, 1 дерева, 1каменю , 1 сірка, 1 ртуті, 1 самоцвітів, 1 кристалів-
3 золотих за юніт
Капела Безмовності - Медуза 20 золотих, 5 дерева, 10 каменю - 3 золотих за юніт
Капела Тиші - Королева Медуз 15 золотих, 5 дерева - 4 золотих за юніт
Лабіринт - Мінотавр 40 золотих,10 каменю, 10 самоцвітів - 5 золотых за юніт
Великий Лабіринт - Король Мінотаврів 30 золотих, 5 каменю, 5 самоцвітів - 6 золотих за юніт
Лігво Мантікор - Мантікора 50 золотих, 5 дерева 5 каменю, 5 сірки, 5 ртуті - 9 золотих за юніт
Гніздо Мантікор - Скорпікора 30 золотих, 5 дерева 5 каменю, 5 сірки, 5 ртуті -
10 золотих за юніт
Печера Драконів - Червоний Дракон 150 золотих, 15 дерева, 15 каменю, 20 сірки - 1 сірка 25 золотих за юніт
Підземелля Драконів - Чорний Дракон 150 золотих, 15 дерева, 15 каменю, 20 сірки - 2 сірки 35 золотих за юніт
Місто Причал
Причал- локація піратів.Причал сюжетно асоціюється з піратським королівством Регна світу Енрот. Місто выглядає як морська бухта з грубими дерев'яними будівлями та кам`яним фортом, що нагадує кріпосну вежу. В ігровому процесі Причал відноситься до міст з «нейтральним» світоглядом, а його рідною землею є болото.
Сховище ресурсів- приносить 7 сірки в цикл
Вартість: 50 золотих и 5 каменю
Вимоги: Ринок
Кузня: дозволяє купити гармату
Верф: 20 золотих и 10 дерева
Дозволяє будувати кораблі
Корабель: 10 золотих и 10 дерева
Шинок: Збільшує приріст матросів на +4 (вірта) в цикл
Вартість 10 золотих
Сідало: Збільшує приріст Ассід на +3 (вірта) в цикл
Вартість:10 золотих
Вимоги: Форт, Водоспад, Хатини Матросів, Гніздо.
Гільдія крадіїв:
Вартість: 5 золотих и 5 дерева
Функція: Друзі крадіїв (+1 хід на макро-карті)
Грот: 75 золотих, 15 дерева, 15 каменю
Вимоги: Ринок
Грааль: дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті и 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також статуя зменшує на 30% будь-яку магію атакуючих.
Будівлі юнітів:
Водоспад - Німфа 3 золотих, 5 дерева, 5 каменю- - 1 срібла за юніт
Поліпшений водоспад - Океаніда 10 золотих -- 1 золотих за юніт
Хатини матросів - Матрос 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю -- 1 золотих за юніт
Поліпшені хатини матросів - Головоріз 10 золотих, 10 дерева -- 1 золота та 1 срібла за юніт
Фрегат - Пірат 10 золотих, 10 дерева -- 2 золотих за юніт
Поліпшений фрегат - Корсар 15 золотих, 5 дерева -- 2 золота 1 срібла за юніт
Пороховий склад - Морський Вовк 30 золотих, 10 дерева, 5 ртуті, 5 каменю , 5 самоцвітів, 5 кристалів, 5 сірки -- 3 золотих за юніт
Гніздо - Дух Океану 20 золотих, 5 каменю, 2 кристали, 2 самоцвіти -- 3 золотих за юніт
Поліпшене Гніздо - Ассід 15золотих, 2 кристали, 2 самоцвіти -- 4 золотих за юніт
Вежа морів - Морська Жриця 30 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 5 кристали -- 5 золотих за юніт
Поліпшена вежа морів - Заклинательниця 20 золотих, 5 кристали -- 6 золотих за юніт
Форт ніксів - Нікс 40 золотих , 5 дерева, 10 каменю -- 10 золотих
Поліпшений форт ніксів - Нікс-воїн 30 золотих, 5 дерева, 10 каменю, 5 сірки -- 13 золотих за юніт
Вир - Морський змій 150 золотих, 15 дерева, 15 каменю, 10 сірки -- 23 золотих 1 сірка за юніт
Поліпшений вир - Аспід 150 золотих, 15 дерева, 15 каменю, 20 сірки -- 40 золотих , 2 сірки за юніт
Будівлі поселення Ворі- по принципу Оплота. але з верф'ю.
Верф: 20 золотих и 10 дерева
Дозволяє будувати кораблі
Корабель: 10 золотих и 10 дерева
Увійдіть на сайт щоб мати можливість коментувати та бачити коментарі інших учасників.