Будівлі

Загальні будівлі


Прибуткові:

 Сільска Управа

 Вимоги: відсутні

Функція: Спочатку присутня в кожному місті, щотижнево приносить в казну 5 золотих.

 

Префектура

Ресурси: 25 золотих

Вимоги: Таверна

Функція: Щотижнево приносить в казну 10 золотих.

 

Муніципалітет

Ресурси: 50 золотих

Вимоги: Префектура, Ринок, Гільдія Магів 1-го рівня, Кузня..

Функція: Щоденно приносить в казну 20 золотих.

 

Капітолій

Ресурси: 100 золотих

Вимоги: Муніціпалітет, Замок.

Функція: Щотижнево приносить в казну 40 золотих.

 

Обороноздатність:

 

Форт

Вимоги: відсутні

Функція: Обороняє місто кріпосними стінами. +10 хітів, дає приріст юнітів (віртів) в 10 одиниць.

 

Цитадель

Ресурси: 25 золотих, 5 каменю

Вимоги: Форт

Функція: Тижневий приріст юнітів (віртів) збільшується на 50%, також для посилення захисту міста додається сторожова вежа и рів. Вежа +10 хітів , рів- атакуюче військо не може вбігати в місто, зупиняється на 1 хвилину перед воротами.

 

За́мок

Ресурси: 50 золотих, 10 дерева,,10 каменю
Вимоги: Цитадель

Функція: Дві додаткові вежі підвищують обороноздатність міста +20 хітів, приріст юнітів подвоюється

 

Таверна 
Вимоги: відсутні

Дозволяє наймати Героя з невідйємним юнітом за 2 золота або інших  ресурсів . 

 

Кузня забезпечує армію героя війсковими машинами: балістами, наметами першої допомоги або підвозами з боєприпасами залежно від типу міста

Ресурси: 10 золотих, 5 дерева

 

Ринок дає змогу міняти одні ресурси на інші.

Ресурси: 5 золотих, 5 дерева

 

Склад ресурсів виробляє щоденно певну кількість ресурсів залежно від типу міста

. Для Башти, Бастіона, Інферно, Підземелля та Причала Склад ресурсів виробляє 1 одиницю «цінного» ресурса, приорітетного для цього міста. Інші 4 замка виробля.ть 1 одиницю деревини и 1 — руди.

Ресурсы: 50 золотих, 5 каменю

Вимоги: Ринок

 

Гільдія магов — багаторівнева споруда, що дає закляття для вивчення героям. Гільдії магов можуть бути побудовані до 5-го рівня включно. З кожним новим рівнем надає більшу кількість потужніших заклинань. В «немагічних» містах (тобто, орієнтовних більше на силу, аніж на магію) Гільдія магів може бути побудована тільки до 3-го (Цитадель и Фортеця) або до 4-го рівня (Замок).

 

Гільдія магів 1-го рівня (Mage guild level 1)

Ресурси: 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю

Вимоги: відсутні

Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити два випадкових заклинання першого рівня.

 

Гільдія магів 2-го рівня (Mage guild level 2)

Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 4 сірки, 4 ртуті, 4 самоцвіти, 4 крістали

Вимоги: Гільдія магів 1-го рівня

Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити два випадкових заклинання другого рівня

 

Гільдія магів 3-го рівня (Mage guild level 3)

Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 6 сірки, 6 ртуті, 6 самоцвітів, 6 кристалів

Вимоги: Гільдія магів 2-го рівня

Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити два випадкових заклинання третього рівня

 

Гільдія магів 4-го уровня (Mage guild level 4)

Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 8 сірки, 8 ртуті, 8 самоцвітів, 8 кристалів

Вимоги: Гільдія магів 3-го рівня

Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити два випадкових заклинання четвертого рівня.

 

Гільдія магів 5-го рівня (Mage guild level 5)

Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 10 сірки, 10 ртуті, 10 самоцвітів, 10 кристалів

Вимоги: Гільдія магів 4-го рівня

Функція: Дає можливість героям-гостям вивчити одне випадкове заклинання п'ятого рівня

 

Верф- є за замовчуванням тільки у поселення Ворі та у Причала.


Увага. Будівлі юнітів читаются наступним чином:

Назва будівлі - юніт - ціна будівлі - ціна юніта


Замок


За́мок  — місто, у якому присутні істоти, найбільш близькі до “реальних”. За́мок відноситься до фракція з “добрим” світоглядом та орієнтований на використання світлої магії. Асоціюється з державою Ерафія світу Енрот. 

 

Кузня - Дозволяє героям-гостям придбати балісти

 

Братерство меча: в місті може бути побудоване Братерство меча , що надає його захисникам +10 віртов.

Стайня, яка на цілий тиждень збільшує запас ходу будь-якого героя, що відвідав місто. (Для війни тільки на карті) На карті також є аналог даної споруди.

 Гільдія магів може бути побудована тільки до 4-го рівня, тому що Замок є містом, що орієнтований на використання сили, а не магії. 

Грааль-Колос.Велетенська монументальна скульптура, зведена жителями післе доставки граалю в місто, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті, а також 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також Колос додатково підвищує на 10% кількість віртов при обороні міста.


Будівлі юнітів

 

Сторожовой Пост - Воїн зі списом  5 золотих, 10 каменю -- 1 золотих за юніт

Караульний Пост - Воїн з алебардою 10 золотих, 5 каменю -- 2 золотих за юніт

 

Вежа Лучників - Лучник 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - -1 золотих за юніт

Вежа Стрілків - Стрілок 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю -- 2 золотих за юніт

 

Вежа Грифонів - Грифон 10 золотих, 5 каменю -- 2 золотих за юніт

Бастіон Грифонів - Королівський Грифон 10 золотих, 5 каменю --3 золотих за юніт

 

Казарми - Мечник 20 золотих, 5 каменю -- 3 золотих за юніт

Гарнізон - Хрестоносець 20 золотих, 5 каменю, 5 кристалів -- 4 золотих за юніт

 

Монастир - Монах 30 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 5 кристалів, 5 самоцвітів, 5 сірки, 5 ртуті --4 золотих за юніт

Святилище - Фанатик 30 золотих, 2 дерева, 2 каменю, 2 кристалів, 2 самоцвітів, 2 сірки, 2 ртуті --5 золотих за юніт

 

Иподром - Кавалерист 50 золотих, 20 дерева -- 10 золотих за юніт

Арена Чемпіонів - Чемпіон 30 золотих, 10 дерева -- 12 золотих за юніт

 

Портал Слави - Янгол -200 золотих, 10 кристалів, 10 самоцвітів, 10 сірки, 10 ртуті --1 самоцвіт 20 золотих за юніт

Портал Перемоги - Архангел -200 золотих, 10 кристалів, 10 самоцвітів, 10 сірки, 10 ртуті--3 самоцвити 30 золотих за юніт


Оплот(АвЛі та Ворі):

 

Опло́т — місто, що являє собою гармонійне співіснування цивілізації та дикої природи. Оплот є магічним замком, для істот характерна підвищена удача. Оплот асоціюється з державою АвЛі світу Енрот.

 

Скарбниця, на початку тижня приносить 10 % від наявного в казні золотих

Таємний ставок, приносить раз на тиждень довільну кількість одного з ресурсів. (Рандомно витягується Майстром локації.)

Фонтан удачі підвищує віртов у гарнізоні при облозі на +2 .

Склад ресурсів - приносить по 7 од. кристаллів в цикл

Грааль -Дух–хранитель. Монументальний тотем, зведений жителями післе доставки грааля в місто, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті, а також 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також Хранитель підвищує міцність воріт на 20 пунктів

 

Будівлі юнітів

 

Стайні Кентавров - Кентавр 5 золотих, 10 дерева - 1 золотих за юніт

Стійбище Кентавров - Капітан Кентавров 10 золотих, 5 дерева - 2 золотих за юніт

 

Котедж Гномів - Гном 10 золотих, 5 дерева - 1 золотих за юніт

Хороми Гномів - Бойовий Гном 15 золотих, 5 дерева - 2 золотих за юніт

 

Садиба - Лісовий Ельф 15 золотих, 10 дерева - 2 золотих за юніт

Королівське Помістя - Королівський Ельф 10 золотих, 10 дерева - 3 золотих за юніт

 

Чарівне джерело - Пегас 20 золотих, 10 кристалів - 3 золотих за юніт

Чарівний Водоспад - Срібний Пегас 20 золотих, 5 кристалів - 4 золотих за юніт

 

Арка Дендроїдів - Дендроїд-Страж 25 золотих - 4 золотих за юніт

Створи Дендроїдів - Дендроїд-Солдат 15 золотих - 5 золотих за юніт

 

Лужок Єдинорогів - Єдиноріг 40 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 10 самоцвітів - 9 золотих за юніт

Узлісся Єдинорогів - Бойовий Єдиноріг 30 золотих, 5 самоцвітів - 10 золотих за юніт

 

Круча Драконів - Зелений Дракон 100 золотих, 30 каменю, 20 кристалів - 1 кристал

20 золотих за юніт

Драконові Скелі - Золотий Дракон  200 золотих, 30 каменю, 20 кристалів - 2 кристали

25 золотих за юніт


Місто Вежа:

Вежа  — Це місто асоціюється з державо Бракада світу Енрот. Ігротехнічна локація. Усі істоти та Герої обговорюються з викладачами Магічної академії


Місто Фортеця 

 

Фортеця — місто, що заселено істотами, що живуть на болотах, які повністю присвятили себе захисту, а також заселено істотами, яких приручили жителі Фортеці. Місто асоціюється з державою Таталія світу Енрот. 

Гліфи Страху (Glyphs of fear) Атакуючі завмирають на рахунок 1-2-3 в воротах при штурмі

Ресурсы: 10 золотих

 

Клітка воїтеля (Cage of warlords)

Ресурсы: 10 золотих

Вимоги: Ратуша, Гліфи Страху

Функція: Збільшує хіти будь-якого героя-гостя на 1 од.

Склад ресурсів (Resource silo)

Ресурси: 50 золотих, 5 каменю

Вимоги: Ринок

Функція: Кожний цикл приносить по 7 од. деревини та руди.


 Кузня: Дає змогу купувати намети першої допомоги.


Цитадель при обороні +10 віртов захисникам

Квартира капітана - додає 6 гнолів(віртів бійця) в тиждень.

Ресурсы: 10 золотих

Вимоги: Хатина гнолів

 

Грааль - Рослина, що з'являється після доставки грааля в місто, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті, а також 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також Рослина додає 2 хіта будь-якому герою, що захищає місто під час штурму.


Будівлі юнітів


Хатина Гнолів - Гнол 4 золотих, 10 дерева - 1 золотих за юніт

Шатер Гнолів - Гнол-Мародер 10 золотих, 10 дерева - 2 золотих за юніт

 

Лігво Ящерів - Ящер 10 золотих, 5 дерева - 1 золотих за юніт

Печера Ящерів - Ящер-Воїн 10 золотих, 5 дерева - 2 золотих за юніт

 

Вулик Зміїв - Змій 10 золотих,5 каменю, 2 сірки,2 ртуті - 2 золотих за юніт

Вулик Бабок - Бабка 10 золотих, 2 сірки,2 ртуті - 3 золотих за юніт

 

Яма Василісків - Василіск 20 золотих, 5 дерева, 10 каменю - 3 золотих за юніт

Підвал Василісків - Великий Василіск 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 4 золотих за юніта

 

Лігво Горгон - Горгона 25 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 5 сірки, 5 ртуті - 5 золотих за юніт

Храм Горгон - Могутня Горгона 20 золотих, 5 дерва, 5 каменю - 6 золотих за юніт

 

Гніздо Віверн - Віверна 35 золотих, 15 дерева - 8 золотих за юніт

Гніздо Монархов - Віверна-Монарх 30 золотих, 10 дерква, 10 ртуті - 11 золотих за юніт

 

Ставок Гідр - Гідра 100 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 10 сірки - 22 золотих за юніт

Озеро Гідр - Гідра Хаоса 150 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 20 сірки - 1 сірка

35 золотих за юніт


Місто Цитадель


Цитадель — місто, що належить до фракцій з «нейтральним» світоглядом. Місто асоціюється з розрізненими варварськими племенами Енрота, в першу чергу — з державою Крюлод.

Храм Валгали, додає +1 вірт кожному герою-гостю

Ресурси: 10 золотих

Вимоги: Форт


 Підземний ход, який дає змогу герою втекти з міста під час облоги

Ресурси: 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю

Вимоги: Форт

 

Гільдія найманців, що дозволяє обмінювати істот (віртів або полонених (див.Боївка)) на ресурси. Курс обміну- 1 к 1.

Ресурси: 10 золотих

Вимоги: Ринок


Склад ресурсів (Resource silo)

Ресурси: 50 золотих, 5 каменю

Вимоги: Ринок

Функція: приносить по 7 од. деревини та руди в цикл.


Кузня (Blacksmith)

Функція: Дає змогу купувати візки з боєприпасами.

Двір баліст (Ballista yard)

Ресурси: 10 золотих, 5 дерева

Вимоги: Кузня

Функція: Дає змогу героям купувати балісти.


Їдальня(Mess hall)

Ресурси: 10 золотих

Вимоги: Казарми гоблінів

Функція: Збільшує щотижневий приріст гоблінів(віртів) на 8 од.


Грааль - Пам'ятник Богам Війни - Монумент, зведений жителями післе доставки грааля в місто, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті, а також 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також Пам'ятник додає 15 хітів  головному Герою, що захищає місто під час облоги.

 

Будівлі юнітів

Казарми Гоблінів - Гоблін  2 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 1 золотих за юніт

Казарми Хобгоблінів - Хобгоблін 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 2 золотих за юніт

 

Вовчий Загін - Вершник на вовку 10 золотих, 10 дерева, 5 каменю - 1 золотих за юніт

Вовчий Вольєр - Разбійник на вовку 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 2 золотих за юніт

 

Вежа Орків - Орк 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 2 золотих 

Вежа Вождей - Вождь Орків 10 золотих, 2 дерева, 2 каменю - 3 золотих за юніт

 

Форт Огрів - Огр 20 золотих, 20 дерева - 3 золотих за юніт

Фортеця Огрів - Огр-маг  20 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 5 самоцвітів - 4 золотих за юніт

 

Гніздо на кручі - Рух 25 золотих, 10 каменю - 6 золотих за юніт

Гніздо на скелях - Птах Грома 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 7 золотих за юніт


Печера Циклопів - Циклоп 35 золотих, 20 каменю, 20 кристалів - 8 золотих за юніт

Королівська Печера - Король Циклопів 30 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 11 золотих за юніт

 

Лігво Чудовиськ - Чудовисько 100 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 10 кристалів - 20 золота за юніт

Круча Чудовиськ - Древнє Чудовисько 100 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 10 кристалів - 1 кристал

30 золотих за юніт


Місто Інферно


Інфе́рно, — місто, істоти якого на думку інших жителів Енрота вийшли із Пекла: це Біси, Демони, Дияволи и т. п. В дійсності, мешканці міста відносяться до раси кріган та поневоленим, прирученим і виведеним їми істотам, які влаштувалися в Землях Гігантів (Еофоле) в світі Енрот. Інферно є магічним містом зі «злим» світоглядом, грає роль протилежності За́мка, де мешкають янголи. Дияволи та янголи відчувають взаємну ненависть та наносять один одному на 50 % більше урона.

Вимоги: Ринок

Функція: приносить 7 од. ртуті в цикл

Кузня - Дає змогу героям-гостям купувати візки з боєприпасами.

 

Облака сіри добавляють гарнізонному герою при обороні міста +50% мани до існуючої. При наявності книги магії.

Ресурси: 10 золотих,5 каменю

Вимоги: Форт

Орден вогню дає рандомно трохи ресурсів герою-гостю.

Ресурси: 10 золотих, 5 сірки

Вимоги: Гільдія магів 1-го рівня


Врата за́мку - дозволяє герою, але не армії з Інферно перенестись в будь-яке дружнє місто, минаючи війска противника. При використанні потребує заявку майстру локації.

Ресурси: 100 золотих,5 дерева,5 каменю

Вимоги: Ринок

 Грааль - Бог вогню. Функція: Гігантська статуя, зведена мешканцями міста після доставки грааля, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті та 50 золотих монет щоденно в казну королівства. Також після зведення споруди приріст бісів в місті стане постійно подвоюватись.

 

Будівлі юнітів


Котел Бісів - Біс 3 золотих, 5 дерева, 5 ккаменю - 1 срібла за юніт

Котел Чортів - Чорт 10 золотих - 1 золотих за юніт

 

Зали Гріхів - Гог  10 золотих, 5 каменю - 1 золотих за юніт

Храм Гріхів - Магог 10 золотих , 5 ртуті - 2 золотих за юніт

 

Псарні - Адська Гонча 15 золотих, 10 дерева - 2 золотих за юніт

Великі Псарні - Цербер 15 золотих, 5 сірки - 3 золотих за юніт

 

Врата Демонів - Демон  20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 3 золотих за юніт

Врата Пекла - Рогатий Демон 20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 3 золотих 2 срібла за юніт

 

Безодня - Демон Безодні 30 золотих - 5 золотих за юніт

Пекло - Владика Безодні 30 золотих, 5 сірки, 5 ртуті - 7 золотих за юніт

 

Вогняне Озеро - Іфрит 40 золотих, 10 каменю, 3 сірки, 3 ртуті, 3 самоцвіти - 9 золотих за юніт

Вогняне Море - Султан Іфритів 30 золотих, 5 каменю, 5 сірки, 5 ртуті, 5 самоцвітів - 10 золотих за юніт

 

Покинутий Палац - Диявол 150 золотих, 10 дерева, 10 каменю, 20 ртуті - 1 ртуть

27 золотих за юніт
Покинутий За́мок - Архидиявол 200 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 20 ртуті - 2 ртуті

32 золотих за юніт


Місто Некрополіс


Некро́поліс асоціюється з гільдіями некромантів, які мешкають в пустелях Деї у світі Енрота.

 

Завіса Темряви, огортає місто та прилеглі території чорнотою: та дає змогу при необхідності Героям залишити місто під її покровом, до настання першої фази боєвої взаємодії, на відстані до 100 кроків.

Ресурсы: 10 золотих

Вимоги: Форт

 

Перетворювач скелетів, дає змогу перетворити на скелет будь-яку іншу істоту(віртів або полонених див. Боївка). Курс 1к 1.

Ресурси: 10 золотих

Вимоги: Проклятий храм

 

Посилювач некромантії (Necromancy amplifier)

Ресурси: 10 золотих

Вимоги: Гільдія магів 1-го рівня

Функція: Посилює навик некромантії на 10% для усіх союзних героїв.

 

Склад ресурсів (Resource silo)

Ресурси: 50 золотих, 5 каменю

Вимоги: Ринок

Функція: приносить по 7 од. деревини та руди в цикл.

Кузня: Дає змогу героям-гостям купувати намет першої допомоги.

 

Грааль - Обеліск, зведений мешканцями міста після доставки грааля, дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті та 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також посилює навик некромантії на 20% для всіх союзних героїв.


Будівлі юнітів


Проклятий Храм - Скелет 4 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 1 срібло за юніт

Проклятий Чертог - Скелет-Воїн 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 1 золота за юніт

 

Кладовище - Ходячий Мрець 10 золотих, 5 каменю - 1 золота за юніт

Курган - Зомбі 10 золотих, 5 дерва, 5 каменю- 2 золотих за юніт

 

Гробниця Душ - Страж 15 золотих, 5 каменю, 5 дерева - 2 золотих за юніт

Склеп - Привид 15 золотих, 5 ртуті - 3 золота за юніт

 

Маєток - Вампір  20 золотих, 5 дерева, 5 каменю - 4 золотих за юніт
Великий Маєток - Вампір-Лорд 20 золотих, 5 дерева, 10 кристалів, 10 самоцвітів - 5 золотих за юніт

 

Мавзолей - Ліч 20 золотих,10 каменю, 10 сірки - 5 золотих за юніт

Старий Мавзолей - Могутній Ліч 20 золотих, 5 каменю, 5 сірки - 6 золотих за юніт

 

Чертоги Темряви - Чорний Лицар 60 золотих, 10 дерева, 10 каменю - 12 золотих за юніт

Храм Темряви - Лицар Жаху 30 золотих, 5 дерева ,5 каменю, 2 сірки, 2 ртуті, 2 самоцвіти, 2 кристали - 15 золотих за юніт

 

Склеп Драконів - Кістяний Дракон 100 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 5 сірки, 5 ртуті, 5 самоцвітів, 5 кристалів -1 ртуті 18 золотих за юніт

Гробниця Драконів - Примарний Дракон 150 золотих, 5 дерева, 5каменю , 20 ртуті- 1 ртуті 30 золотих за юніт


Місто Підземелля


Підземелля — Темниця асоціюється з чорнокнижниками та лордами великих підземель Нігона світу Енрот.

Портал Виклику - дає можливість отримувати 10 віртов кажний тиждень.

Ресурси: 25 золотих, 5 каменю

 

Вихор магії - дає Герою-захиснику 10% посилення заклять при обороні міста

Ресурси: 10 золотих

Вимоги: Гільдія магів 1-го рівня

 

Склад ресурсів (Resource silo)

Ресурси: 50 золотих, 5 каменю

Вимоги: Ринок

Функція: Кожний цикл приносить 7 од. сірки.

 

Кузня (Blacksmith) Дає можливість героям-гостям купувати балісти.

Військова академія (Battle scholar academy)

Ресурси: 10 золотих, 5 дерева, 5 каменю

Функція: Одноразово підвищує досвід будь-якого героя-гостя, який відвідав місто +1 квадрат на макро-карті

 

Грааль - Страж землі.Гігантська статуя, зведена.в стіні печери міста його мешканцям після доставки грааляг, дає 50%-е підвищення прирісту юнітівв в місті и 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також статуя додає  10% посилення заклять будь-якому герою, що захищає місто під час облоги.

 

Будинки юнітів

Садок - Троглодіт 4 золотих, 10 дерева - 1 срібла за юніт

Гай - Адський Троглодіт 10 золотих, 5 дерева - 1 золота за юніт

 

Горище Гарпій - Гарпія 10 золотих - 1 золотиз за юніт

Хори Гарпій - Гарпія-Відьма 10 золотих, 2 сірки, 2 кристали - 2 золотих за юніт

 

Очниця - Споглядач 10 золотих, 1 дерева, 1 каменю, 1 сірка, 1 ртуті, 1 самоцвітів, 1 кристалів - 2 золотих за юніт

Велика Очниця - Злобооко 10 золотих, 1 дерева, 1каменю , 1 сірка, 1 ртуті, 1 самоцвітів, 1 кристалів- 

3 золотих за юніт


Капела Безмовності - Медуза  20 золотих, 5 дерева, 10 каменю - 3 золотих за юніт

Капела Тиші - Королева Медуз 15 золотих, 5 дерева - 4 золотих за юніт

 

Лабіринт - Мінотавр 40 золотих,10 каменю, 10 самоцвітів - 5 золотых за юніт

Великий Лабіринт - Король Мінотаврів  30 золотих, 5 каменю, 5 самоцвітів - 6 золотих за юніт

 

Лігво Мантікор - Мантікора 50 золотих, 5 дерева 5 каменю, 5 сірки, 5 ртуті - 9 золотих за юніт

Гніздо Мантікор - Скорпікора 30 золотих, 5 дерева 5 каменю, 5 сірки, 5 ртуті - 

10 золотих за юніт

Печера Драконів - Червоний Дракон 150 золотих, 15 дерева, 15 каменю, 20 сірки - 1 сірка 25 золотих за юніт

 

Підземелля Драконів - Чорний Дракон 150 золотих, 15 дерева, 15 каменю, 20 сірки - 2 сірки 35 золотих за юніт


Місто Причал


Причал- локація піратів.Причал сюжетно асоціюється з піратським королівством Регна світу Енрот. Місто выглядає як морська бухта з грубими дерев'яними будівлями та кам`яним фортом, що нагадує кріпосну вежу. В ігровому процесі Причал відноситься до міст з «нейтральним» світоглядом, а його рідною землею є болото.


Сховище ресурсів- приносить 7 сірки в цикл

Вартість: 50 золотих и 5 каменю

Вимоги: Ринок

Кузня: дозволяє купити гармату

 

Верф: 20 золотих и 10 дерева

Дозволяє будувати кораблі

Корабель: 10 золотих и 10 дерева

Шинок: Збільшує приріст матросів на +4 (вірта) в цикл

Вартість 10 золотих

 

Сідало: Збільшує приріст Ассід на +3 (вірта) в цикл

Вартість:10 золотих

Вимоги: Форт, Водоспад, Хатини Матросів, Гніздо.

 

Гільдія крадіїв:

Вартість: 5 золотих и 5 дерева

Функція: Друзі крадіїв (+1 хід на макро-карті)

Грот: 75 золотих, 15 дерева, 15 каменю

Вимоги: Ринок

 

Грааль: дає 50%-е збільшення прирісту юнітів в місті и 50 золотих монет в цикл в казну королівства. Також статуя зменшує на 30% будь-яку магію атакуючих. 


Будівлі юнітів:


Водоспад - Німфа 3 золотих, 5 дерева, 5 каменю- - 1 срібла за юніт

Поліпшений водоспад - Океаніда 10 золотих -- 1 золотих за юніт

 

Хатини матросів - Матрос  10 золотих, 5 дерева, 5 каменю --  1 золотих за юніт

Поліпшені хатини матросів - Головоріз 10 золотих, 10 дерева -- 1 золота та 1 срібла за юніт

 

Фрегат - Пірат 10 золотих, 10 дерева -- 2 золотих за юніт

Поліпшений фрегат - Корсар 15 золотих, 5 дерева -- 2 золота 1 срібла за юніт

Пороховий склад - Морський Вовк 30 золотих, 10 дерева, 5 ртуті, 5 каменю , 5 самоцвітів, 5 кристалів, 5 сірки --  3 золотих за юніт

 

Гніздо -  Дух Океану 20 золотих, 5 каменю, 2 кристали, 2 самоцвіти --  3 золотих за юніт

Поліпшене Гніздо - Ассід  15золотих, 2 кристали, 2 самоцвіти -- 4 золотих за юніт

 

Вежа морів -  Морська Жриця 30 золотих, 5 дерева, 5 каменю, 5 кристали -- 5 золотих за юніт

Поліпшена вежа морів - Заклинательниця 20 золотих, 5 кристали -- 6 золотих за юніт

 

Форт ніксів - Нікс 40 золотих , 5 дерева, 10 каменю --  10 золотих

Поліпшений форт ніксів - Нікс-воїн  30 золотих, 5 дерева, 10 каменю, 5 сірки -- 13 золотих за юніт

 

Вир - Морський змій  150 золотих, 15 дерева, 15 каменю, 10 сірки -- 23 золотих  1 сірка за юніт

 Поліпшений вир -  Аспід 150 золотих, 15 дерева, 15 каменю, 20 сірки -- 40 золотих , 2 сірки за юніт

Будівлі поселення Ворі- по принципу Оплота. але з верф'ю.

Верф: 20 золотих и 10 дерева

Дозволяє будувати кораблі

Корабель: 10 золотих и 10 дерева

 


 

Коментарі

Увійдіть на сайт щоб мати можливість коментувати та бачити коментарі інших учасників.

Реєстрація та авторизація на нашому сайті доступна тільки через соціальні мережі (а чи потрібно щось ще?). При реєстрації сайт бере ім'я та аватарку з соціальної мережі.