Дати проведення: з 30 квітня по 04 травня 2021 року.
Відкриття: 30 квітня 2021 року.
Заїзд на полігон: 26-30 квітня 2021 року.
Роз’їзд: 04 травня 2021 року.
Тип гри: фентезі рольова полігонна гра.
Кількість гравців, на яку розрахована гра: 500 і більше учасників.
Внесок на гру вказано на сайті.
Місце проведення: Київська область, Києво-Святошинський район, село Микуличі. полігон «Сонячна галявина».
Організатори: МГ «Кімру».
Наш проєкт розрахований на аудиторію людей, які вважають, що LARP-гра, реконструкція й історичне фехтування можуть гармонійно існувати одночасно в одному місці та приносити задоволення всім учасникам процесу.
Допуск на гру:
У проєкті може брати участь особа, старша 16 років, яка подала заявку (і вона була прийнята), здала ігровий внесок, має костюм відповідно до своєї ролі і ролі команди, знає ці правила і зобов'язується їх виконувати. Особи до 16 років допускаються тільки після попереднього узгодження, але з деякими обмеженнями в залежності від віку (наприклад, недопущення до участі в бойових діях тощо).
Заявки приймаються тільки за вказаною формою на сайті (заявку можна подати за допомогою інтерактивної форми на сайті). Якщо з подачею заявки через сайт виникають проблеми, то необхідно писати на електронну адресу: imaximius@gmail.com.
Після сплати внеску учаснику видається стрічка гравця. Без неї неможливо брати участь в грі. Стрічка гравця носиться на лівій руці. Стрічка гравця завжди повинна бути на руці, наявність її може перевірити будь-хто під час гри поза бойової ситуації. На полігоні можуть перебувати тільки ті гравці, які мають стрічку гравця. Вся бойова зброя, обладунки і техніка для облогів повинні пройти допуск у майстрів.
Бійці, які допущені до участі у бойовці, отримують спеціальне маркування, яке клеїться на шолом. Участь в бойових взаємодіях без маркування призводить до застосування штрафних санкцій до гравця.
Бійці, які допущені до участі у боях армій, отримують спеціальне маркування, яке клеїться на шолом. Участь у цих бойових взаємодіях без маркування призводить до застосування штрафних санкцій до гравця. До бійців на ПЗ маркування не застосовується.
Гості, фотографи, «приїхали за компанію» тощо знаходяться на полігоні на загальних підставах, а саме: здають ігровий внесок, отримують стрічку гравця і зобов'язані мати ігровий костюм.
Винятком (знаходяться на проєкті без сплати ігрового внеску) можуть бути фотографи, які завчасно отримали акредитацію у майстер-групи. Але в кількості не більше 4 осіб.
Для того, щоб отримати акредитацію, необхідно:
Будь-яким зручним способом продемонструвати майстер-групі приклади своїх робіт.
Забезпечити собі мінімальний антураж в рамках проєкту.
При публікації матеріалів необхідно будь-яким способом повідомляти майстер-групі місце та способи публікації (посилання на файлообмінник, сайт, соціальну мережу тощо).
Передати майстер-групі екземпляри матеріалів, отриманих під час проєкту.
Організаційні та побутові питання:
Майстер-група забезпечує комфорт учасників під час проведення гри, а саме:
Легальна оренда полігону;
Доставка питної води на полігон;
Організація транспорту від найближчого великого міста;
Можливість повноцінного харчування в ігрових закладах;
Постійна робота бригади лікарів, представників поліції або охоронних організацій.
Загальний ігровий реквізит, ігрові споруди, артефакти тощо;
Сітка ролей підготовлена заздалегідь і розрахована на те, щоб залучити кожного з учасників до активної взаємодії з іншими гравцями. Разом з тим, ми не обмежуємо учасників заданою сіткою ролей. Пропонуйте свої варіанти ролі, ми обов'язково вивчимо ваші пропозиції і намагатимемось гармонійно їх вписати в гру. Заявки поза сіткою ролей, подані індивідуально з квентою і фотографією, прирівнюються до іменних і не поступаються запропонованим в сітці.
Гра триватиме нон-стоп всі дні. Майстри будуть виглядати відповідно до своїх функцій. Як показує практика, таке рішення дозволяє гравцеві не випадати з ролі, навіть вирішуючи побутові питання. Наприклад, відновлення втраченого ігрового паспорта або отримання консультації по правилам.
Кожна ігрова локація, включаючи квестові локації і таверни, до початку гри зобов'язана здати еко-внесок у розмірі 1000 грн. з локації. Еко-внесок повертається керівникові локації після завершення гри і прийняття локації регіональним майстром. Нездача еко-внеску веде до недопуску фортеці, таверни, або стягнення внесків з ігротехів квестової локації відповідно до тарифів здачі внесків на полігоні.
Вимоги до локацій:
На території локації не повинно бути сміття. Все сміття повинно бути складене в сміттєві мішки, які залишаються на центральній галявині в спеціально відведеному місці.
Сміттєві ями, туалети повинні бути закопані. Всі мотузки розв'язані і зняті. Багаття повністю погашені (вогню немає, диму немає, попіл остиглий).
Наявні в локаціях до початку гри споруди (столи та лавки почищені і, в разі потреби, відремонтовані).
Будь-які спірні питання або скарги на кшталт гравець-майстер розглядає головний майстер гри – Змій. Спірні питання за напрямками розглядають відповідні майстри – майстри з бойової взаємодії, економіки, магії, сюжету тощо.
Капітани команд повинні мати мінімальні аптечки з розрахунку кількості осіб в команді.
Таверни регламентуються окремим розділом правил.
Порушення правил гри і санкції за них:
Порушенням правил гри вважається:
Використання зброї, обладунків або іншого спорядження, яке не допущене до використання, вчинення дій, заборонених під час бою (заборонені удари, стрибки на інших учасників тощо).
Перебування на полігоні без допуску (без браслета гравця та/або наклейки-допуску для обладунку, якщо такий є, тощо).
Порушення будь-якого пункту будь-якого розділу правил.
Перебування поза межами побутового табору без ігрового костюму, у тому числі похід до таверни, похід до озера, з метою збору дров, з'ясування питань у локації майстрів тощо.
Використання електричного направленого світла (ліхтарів) поза побутовим табором. Винятком може бути використання тільки добре заантуражованих ліхтарів ненаправленого світла. В такому випадку допуск є індивідуальним через головного майстра з відповідним чіпом допуску.
Обговорення неігрових питань в ігрових локаціях і поза ними під час здійснення ігрових дій (наприклад, не варто говорити хто кому і як «вломив» в останньому бугурті під час похоронного обряду тощо). Якщо потрібно щось обговорити з майстром, робіть це тихо і, за можливості, подалі від ігрових локацій, де відбуваються ігрові дії.
Відволікання сторонніми питаннями майстрів по бойовці від їх безпосередніх функцій під час бойової взаємодії (наприклад, під час штурму просити зачіпувати зброю або обладунок для нового учасника, суперечки тощо).
Відволікання профільних майстрів питаннями, які не пов'язані з їх профілем роботи (наприклад, не можна просити майстра по медицині роз'яснити правила магії, тощо).
Суперечки з майстрами, ігротехами.
Відсутність антуражу та костюму відповідно до обраної ролі, як при допуску персонажа, так і в процесі гри. Відсутність фотографії в костюмі (заявки, надіслані до 31.03.2021 будуть розглянуті до 02.04.2021; при відсутності фотографії в костюмі відповідно до ролі, заявка буде знята; заявки після 31.03.2021 приймаються тільки при наявності фотографії в костюмі відповідно до обраної ролі).
Про факт порушення правил майстер робить позначку на браслеті допуску гравця.
Санкції за порушення правил:
За використання електричного світла поза побутовим табором, використання недопущеної зброї (в т.ч. зброї для важкоозброєного бійця проти бійця на ПЗ або денної зброї вночі), обладунку, спорядження, здійснення заборонених дій – заборона на участь у бойовці або в ігрових діях порушника на один ігровий день з вилученням недопущеного предмета до кінця гри. У разі повторного порушення – заборона на участь у бойовці до кінця гри з можливим баном на участь в проєктах МГ «Кімру» в майбутньому. У разі грубого порушення (умисне нанесення травми, погрози на адресу учасників і організаторів гри, бійка тощо) – передача порушника представникам правоохоронних органів з підготовкою відповідної заяви до цих органів від імені організаторів проєкту.
За перебування на полігоні без допуску – негайне видалення з полігону, якщо порушник негайно не виправить ситуацію (отримає допуск). Варіанти відповідей типу: «я здавав внесок через капітана, будь-якої іншої сторонньої особи», «ми приїхали пізно вночі», «мій браслет в таборі», «мій браслет порвався» тощо – не є поважною причиною.
Порушення будь-якого пункту правил, крім зазначених у п. 4.1.1., 4.1.2., 4.1.5. цього розділу, тягне за собою попередження. У разі повторного порушення – заборона на участь у грі порушника на один ігровий день і попередження капітана команди, до якої належить порушник. Третє порушення поспіль тягне видалення порушника з полігону з баном на участь в майбутніх проектах МГ «Кімру».
За перебування без ігрового костюму поза межами побутового табору карається в перший раз попередженням до порушника і керівника локації, включаючи квестові локації і таверни. Ми закликаємо не підтримувати порушення правил і не взаємодіяти з порушниками правил (уникайте їх, як чумних). За повторну появу учасника без ігрового костюму порушник, якщо він був іменним персонажем, втрачає свою роль без можливості її відновлення. Якщо порушник не іменний персонаж, він вирушає до своєї локації без права виходу на 4 години. Локація (поза побутовим табором), в якій повторно виявлений гравець без ігрового костюму, карається ігровими обмеженнями (масова хвороба, зпалені ворота тощо). Квестові локації за повторне порушення в примусовому порядку збільшують свій час роботи. Таверни перестають обслуговувати відвідувачів на 1 годину. Тавернам в ігровий час забороняється обслуговувати гравців в неігровому костюмі.
За порушення пунктів 4.1.6., 4.1.9. цього розділу гравцеві виноситься попередження. За повторне порушення виноситься попередження гравцеві і його капітану. За третє порушення гравець відправляється до своєї локації без права виходу на весь наступний економічний цикл.
За порушення пункту 4.1.10. персонаж може бути знятий з ролі, позбавлений привілеїв ролі, а також його роль може бути скасована за статусом і расою.
Матеріальні цінності:
Для забезпечення належного антуражу майстерською групою «Кімру» гравцям на час проведення гри буде надано антуражне забезпечення, до якого відносяться: книги, артефакти та інші елементи.
Категорично заборонено присвоювати собі антуражне забезпечення, так як це прирівнюється до крадіжки! І накладає відповідальність у відповідності до Кримінального Кожексу України.
Після офіційного закінчення гри необхідно здати весь наявний у вас майстерський антураж своєму регіональному майстру.
Коментарі
Увійдіть на сайт щоб мати можливість коментувати та бачити коментарі інших учасників.