Про макрокарту

Макрокарта


Макрокарта виглядає як розкреслений чорний квадрат з координатами по сітці, що відкриваються квадратами (наліпки) знаходяться у регіонального майстра. Він їх наклеює (відкриває карту) за заявою гравця (Приклад: Гравець заявляє що ходить з А1 на Б2 навскоси, Майстер відкриває (наклеює) відповідні клітинки).

На початку кожного економічного циклу (тижня) Герой-глава локації і два його Героя помічника, можуть робити хід на макрокарті. Один хід по дорозі відкриває 4 клітини дороги і +1 клітина уздовж шляху з боків. В кінці ходу майстер-ведучий оголошує результат.

Поза доріг швидкість пересування може падати на 1 клітину (земля "Болото", але не для гравців Таталіі). Кількість клітин ходу може збільшуватися на +2 (на цей цикл) після відвідування (знаходження її на карті) стайні, так само можна отримати +1 клітку за допомогою артефакту "Чоботи полярності" і деяких ігрових дій поза макрокарти.

На хід гравцям дається 30 хвилин від початку циклу. (Приклад: з 9-00 до 9-30), якщо за цей час гравці не заявили свої дії регіональному майстру, хід вважається пропущеним.

У 31у хвилину, Регіональний Майстер, оголошує завершення ходу і передає результати майстру-ведучому,

 з 31ї хвилини і до кінця години майстер-ведучий звіряє отримані дані і передає результати майстрам регіоналам. Ті оголошують результати ходу гравцям.

Крім чітко визначених об'єктів і юнітів на макро карті, знаходяться приховані події.

Дипломати в команді Героя впливають на ставлення до нього істот розташованих на карті.

EndFragment


Коментарі

Увійдіть на сайт щоб мати можливість коментувати та бачити коментарі інших учасників.

Реєстрація та авторизація на нашому сайті доступна тільки через соціальні мережі (а чи потрібно щось ще?). При реєстрації сайт бере ім'я та аватарку з соціальної мережі.