Макрокарта
Макрокарта виглядає як розкреслений чорний квадрат з координатами по сітці, що відкриваються квадратами (наліпки) знаходяться у регіонального майстра. Він їх наклеює (відкриває карту) за заявою гравця (Приклад: Гравець заявляє що ходить з А1 на Б2 навскоси, Майстер відкриває (наклеює) відповідні клітинки).
На початку кожного економічного циклу (тижня) Герой-глава локації і два його Героя помічника, можуть робити хід на макрокарті. Один хід по дорозі відкриває 4 клітини дороги і +1 клітина уздовж шляху з боків. В кінці ходу майстер-ведучий оголошує результат.
Поза доріг швидкість пересування може падати на 1 клітину (земля "Болото", але не для гравців Таталіі). Кількість клітин ходу може збільшуватися на +2 (на цей цикл) після відвідування (знаходження її на карті) стайні, так само можна отримати +1 клітку за допомогою артефакту "Чоботи полярності" і деяких ігрових дій поза макрокарти.
На хід гравцям дається 30 хвилин від початку циклу. (Приклад: з 9-00 до 9-30), якщо за цей час гравці не заявили свої дії регіональному майстру, хід вважається пропущеним.
У 31у хвилину, Регіональний Майстер, оголошує завершення ходу і передає результати майстру-ведучому,
з 31ї хвилини і до кінця години майстер-ведучий звіряє отримані дані і передає результати майстрам регіоналам. Ті оголошують результати ходу гравцям.
Крім чітко визначених об'єктів і юнітів на макро карті, знаходяться приховані події.
Дипломати в команді Героя впливають на ставлення до нього істот розташованих на карті.
EndFragment
Увійдіть на сайт щоб мати можливість коментувати та бачити коментарі інших учасників.